Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Pilsner Urquell s Triadem obléká dres všem fanouškům, přes Messenger

Pivní značka využívá při letošním hokejovém šampionátu rozšířenou realitu na Facebooku.

  • 13. 05. 2019 10:00
Ve speciálním filtru v Messengeru se můžete virtuálně obléct do národního dresu

Ve speciálním filtru v Messengeru se můžete virtuálně obléct do národního dresu

Všichni jsme nároďák
Kreativní agentura
Značka

Ať už hokejistům fandíme přímo na stadionu, s přáteli v hospodě nebo doma u televize, všichni jsme součástí nároďáku. To si mají odnést fanoušci z nové hokejové kampaně od Pilsner Urquell a agentury Triad Advertising, jejíž hlavním prvkem je 3D filtr s českým dresem, který navazuje na televizní spoty, venkovní inzerci a digitální komunikaci. Značka je s českým hokejem propojena několik let a partnerství pokračuje i letos. Pivní brand vytvořil ve spolupráci s Triadem virtuální dres, který z každého Čecha v okamžiku udělá člena české reprezentace. Vytvořen je v prostředí Facebooku, respektive jeho komunikačního nástroje Messenger, díky rozšířené realitě (AR) a vedle dresu a helmy, které takto fanouškům nasadí, umožňuje změnit si motiv vlajek na tváři a reaguje na různé výrazy obličeje, díky kterým mohou lidé oslavit výhru či smutnit nad prohrou. Během samotného šampionátu se pak má filtr s dresem aktualizovat podle aktuálních událostí a reflektovat ty nejzajímavější situace. „3D dres je tou nejlepší možností, jak dát všem fanouškům možnost obléct si národní dres, který je tou největší poctou i pro samotné hráče. Jdeme ale ještě dál a filtr budeme během mistrovství měnit. Těžko můžeme odhadnout, co se bude dít a jak budeme hrát, a proto musíme být flexibilní i během turnaje a rychle reagovat na aktuální vývoj.“ popsal situaci Martin Troup, marketingový manažer Pilsner Urquell.

„Z našeho pohledu jsou fanoušci významnou součástí týmu, a proto by každý, kdo alespoň trochu sleduje vrchol hokejové sezony, měl obléknout český dres. Jednoduše řečeno jsme všichni nároďák,“ shrnul myšlenku Matouš Fridrich, chief creative director pražského Triadu. Právě #jsmenarodak je vedle dresu další prvek, který by měl sjednotit české fanoušky a ukázat jejich sílu. „Utkání českého týmu sleduje velké množství Čechů, ale na stadion se jich dostane jen zlomek z nich. Reprezentanti tuší, že fandí celé Česko, ale vidí jen část fanoušků. Proto jsme i těm, kteří nemohou být na stadionu, chtěli dát šanci vyjádřit se a podpořit český tým,“ doplnil Fridrich.

Myšlenku celé kampaně budou kromě AR filtru s dresem šířit i další aktivity. Za první gól českého týmu zval Pilsner Urquell fanoušky ve svých hospodách na pivo, ve vlacích pro fandy postaví Plzeňskou hospodu na kolejích a v Bratislavě přichystá Dům českých fanoušků přímo vedle stadionu, na kterém budou hrát Češi. Všechny tyto aktivity budou komunikovány v TV a na sociálních sítích pomocí videí s hokejisty a trenérem národního týmu Milošem Říhou. Nechybí ani venkovní plochy a aktivace přímo v hospodách.

Online spoty

Venkovní plakáty

Pilsner Urquell: Stejná chuť vyhrávat (Triad Advertising)

Pilsner Urquell: Stejná chuť vyhrávat (Triad Advertising)

Pilsner Urquell: Stejná chuť vyhrávat (Triad Advertising)

Pilsner Urquell: Stejná chuť vyhrávat (Triad Advertising)