Pilsner Urquell ukázal v kampani příběhy lidí, kteří za úspěchem českého piva stojí

Jako první se představila výčepní Martina Navrátilová, která přispívá k šíření pivní kultury.

  • 31. 10. 2020 00:00

Česká pivní značka Pilsner Urquell přišla s kampaní, jejímž cílem bylo přiblížit značku dnešnímu spotřebiteli a ukázat mu na reálných příbězích péči, kterou plzeňští pivu věnují, aby byl zážitek z jeho pití co nejlepší. Jako první se v reklamě představila výčepní Martina Navrátilová, která pět let předává své zkušenosti výčepním doma i v zahraničí a přispívá tak k prezentaci Pilsner Urquell a pivní kultury v mnoha zemích světa.

„Historii Pilsner Urquell už čeští příznivci piva dobře znají. Novou kampaní chceme ukázat jeho současnou podobu. Na reálných příbězích lidí, kteří pečují o naše pivo a šíří slávu plzeňského ležáku a české pivní kultury ve světě, chceme ukázat úsilí, které mu věnujeme. Naším cílem je, aby byl zážitek z napití kdekoli na světě stejně dokonalý jako v nejlepších českých hospodách,“ říká marketingová manažerka značky Pilsner Urquell Eva Andrejčáková.

Kampaň je rozdělena do několika fází. Počátkem září začala televizním spotem, který běžel do konce října. Kromě televize se s příběhy výčepních seznámili spotřebitelé i na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube). Reklamu doplnila i PR a digitální kampaň, která ukázala další reálné příběhy mistrů výčepních s důrazem na národní hrdost a péči o pivo, které Pilsner Urquell věnuje mimořádnou péči. V rolích dalších výčepních se představí Richard Máša, Igor Kolivoško, Monika Nápravníková nebo Ota Haurythun.

Autorem konceptu a kreativní myšlenky kampaně je agentura VLMY&R, produkci zajistila společnost Bistro Films. Digitální agenturou je Triad. Spot se natáčel v průběhu dvou dní. Režie se ujal Marek Partyš, za kamerou stál Štěpán Kučera. Autorem hudby je Viliam Béreš.

Pilsner Urquell Image Campaign
Kreativní agentury
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 09. 2020 - 31. 10. 2020
Mediamix
Creative director
Creative director