Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Plachetnicí do baru. Macháček pluje městem na Božkov při songu Snadné je žít

„Snadné je žít, když jste s přáteli,“ vzkazuje značka lihoviny, která si letos připomíná 100 let.

  • 07. 03. 2020 09:40

Nejsilnější tuzemská značka lihovin si ke 100. výročí od založení nadělila komunikační kampaň Spolu jsme sami sebou, včetně nového televizního spotu. Hrdinou spotu je opět herec, textař a hudebník Jiří Macháček, který se společně s partou přátel vydává do baru – na palubě plachetnice.

„Nový spot podtrhuje přátelství, nadsázku a vtip značky, přičemž jsme chtěli zároveň vyzdvihnout ikonickou plachetnici,“ uvádí group brand manager Michal Jakl. Motiv plachetnice odkazuje na tradiční symbol proslulé značky a zároveň se objevuje v textu hitu Snadné je žít skupiny Mig 21, který spot doprovází.

Autorem kampaně je agentura Made by Vaculik, která se značkou Božkov spolupracuje dlouhodobě. Mimo jiné pomohla na trh uvést novinky Božkov Republica nebo Božkov Černý, připravila kreativní koncept Božani pro sociální sítě, jež zároveň i spravuje, a realizovala i předchozí kampaň s Jiřím Macháčkem v roce 2015.

Exekučně náročný televizní spot, ve kterém dvanáctimetrová plachetnice proplouvá městem, režírovala Alice Nellis, natáčení produkčně zajistila společnost Boogie Films.

Spolu jsme sami sebou
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka