Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Plyšová Farma Banda od Billy připomíná hit Cotton Eye Joe od Rednex

Propagaci nové věrnostní kampaně s plyšáky pro Billu připravila agentura McCann Prague.

  • 30. 04. 2019 15:10

Farma Banda
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
Klient
Nasazení
24. 04. 2019 - 30. 07. 2019
Creative director
Group creative director
Art director
Copywriter
Head of production
Režie
Account director
Account manager

Obchodní řetězec Billa spouští novou věrnostní kampaň, postavenou na plyšových postavičkách Farma Banda. Kapelu z farmy vede frontman Kyky Riky, na housle hraje kačer Daky, u banja je králice Hopi, na valchu je doprovází krocan Krocky, na činely hraje býček Buly a do rytmu bubnuje kozel Meky.

Od 24. dubna mohou zákazníci ve všech supermarketech Billa za každých 250 Kč získat u pokladny jednu nálepku s Kyky Rikym. Za 30 nálepek, které nalepí na sbírací kartu, doplatí zákazník za jednoho člena Farma Bandy 30 Kč, za 10 nálepek 180 Kč. Samolepky budou pokladní vydávat zákazníkům do 30. července, hračky budou k vyzvednutí na prodejnách až do 13. srpna nebo do vyprodání zásob.

„Po úspěšných chluptuberech spouštíme další kampaň zaměřenou na děti. Až do poloviny letních prázdnin budou zákazníci moci sbírat nálepky a poskládat si dohromady celou Farma Bandu,“ říká manažerka korporátní komunikace Billy Dana Bratánková. „Co se kreativy týče, jde o jednu z nejpodporovanějších kampaní Billy za uplynulých pět let.“

Reklamní spot a další komunikační formáty vytvořila agentura McCann Prague. Farma Banda ožívá pomocí kombinace loutek voděných loutkoherci, ilustrace a 3D. Právě mix technologií umožnil lepší práci s jednotlivými postavičkami a detailněji vykreslené prostředí.

Kromě dvou hlavních televizních spotů – Večírek a Na šňůře – patří ke kampani řada dalších forem komunikace - printy, venkovní formáty, rádio i pestrý obsah pro web, kde si lidé mohou zkusit třeba interaktivní školu tance, soutěžit o 40 sad plyšových zvířátek nebo si zazpívat karaoke. Vše pak doplňuje komunikace na sociálních médiích a silná podpora v prodejnách.

Billa: Farma Banda (McCann Prague)

Billa: Farma Banda (McCann Prague)

Billa: Farma Banda (McCann Prague)

Billa: Farma Banda (McCann Prague)