Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Pojišťovna Direct má další várku spotů s motivy vystříhanými z papíru

Letošní kampaň od slovenských Ové Pictures propaguje cestovní, majetkové a autopojištění.

  • 22. 07. 2019 19:25

Konečně normální pojišťovna
Kreativní agentury
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2019
Mediamix

Direct pojišťovna po necelém roce přichází s další reklamní kampaní, tentokrát zaměřenou na konkrétní produkty, kterými chce podpořit a komunikovat své poslání – měnit svět pojišťovnictví k lepšímu tak, aby lidem v průšvihu pomáhal. Během června spotřebitelé viděli tři dvacetivteřinové spoty, jež popisovaly výhody majetkového, cestovního a autopojištění.

Direct navazuje na koncept Konečně normální pojišťovna, který odstartoval se svou historicky první kampaní loni v září. „Od filozofické diskuse nad tím, co je na světě normální, jsme se posunuli k našim konkrétním produktům a výhodám, které oproti velkým a tradičním pojišťovnám máme. Stavíme jednoduchou, rychlou, spolehlivou a přátelskou pojišťovnu, která má našim klientům pomáhat,“ uvedl předseda představenstva pojišťovny Pavel Řehák. „V každém spotu dáváme do kontrastu obyčejnou lidskou situaci a moment, kterým umíme naše klienty hezky překvapit. Je jasné, že pokud jako otec čekáte na narození dítěte, chcete vydržet a neomdlít. U pojištění by to ale mělo být jinak, tam vydržet do konce nemusíte. Když jste nespokojení, můžete od Directu odejít kdykoliv, nehledě na nějaká výročí,“ doplňuje mluvčí pojišťovny Nela Maťašeje.

I tentokrát jsou spoty stříhané z papíru. Opět na nich pracovalo kreativní duo Ové Pictures ze Slovenska. „Jde o velmi pracnou techniku, při které každý záběr musíte mít vystřižený z papíru. Následně jej vyfotíte a animujete. I díky tomu je ale kreativa kampaně nepřehlédnutelná a jasně odlišitelná od ostatních,“ popsala mluvčí Maťašeje.

Na kreativě Direct pracuje s agenturou Brain One. „S Directem úzce spolupracujeme třetím rokem. Začali jsme společným nastavením strategie, díky které nyní můžeme dlouhodobě rozpadávat komunikaci do výrazných, a přitom stále silně provázaných kampaní,“ uvedl Roman Zámečník, vedoucí strategie v Brain One.