Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Pořad Kachny Patrika Hezuckého je kachna, kampaň e-shopu CZC.cz od Brain One

Místo pořadu o fake news se moderátor Evropy 2 objeví ve spotech prodejce elektroniky.

  • 15. 08. 2019 10:15

Kachny Patrika Hezuckého
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
15. 08. 2019 - 30. 09. 2019

Avizovaný pořad Kachny Patrika Hezuckého, který se měl zabývat lživými zvěstmi neboli fake news, je fake. Oznámil to e-shop CZC.cz ze skupiny Mall Group, podle nějž je neexistující pořad teasingovou fází jeho nové kampaně. V té se opírá právě o fenomén fake news a doporučuje využívat ověřené zdroje, v tomto případě při nákupu elektroniky. Hezucký v kampani upozorňuje právě na důležitost ověřených zdrojů. Na kampaních CZC.cz už pátým rokem pracuje agentura Brain One se svou produkcí Bumerang.film.

„V rámci přípravy kampaně jsme si empiricky ověřili, jak jednoduché je rozšířit dezinformaci v době sociálních sítí a neomezených možností internetu. Navíc máme pocit, že jsme se strefili do aktuálního naladění společnosti, kterou problematika fake news upřímně trápí. Doufáme, že i my přispějeme k další diskuzi o tomto tématu. I když pořad původně vzniknout neměl, zájem o něj nás překvapil a uvidíme, jak s tím naložíme dál,“ vykládá Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz. 

CZC.cz na webu kachnypatrikahezuckeho.cz připravilo průvodce, který lidem pomůže rozpoznat pravdivé zprávy od těch falešných. „Navíc jsme se spojili s projektem Demagog.cz, který od roku 2012 ověřuje pravdivost výroků politiků a přispívá tak ke kultivaci veřejné diskuse. Poselství je jasné – ověřování informací má smysl. Proto Demagog.cz podpoříme i veřejnou sbírkou, kterou odstartujeme v září a uzavřeme symbolicky k 30. výročí 17. listopadu,“ plánuje marketingový ředitel CZC.cz.

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

CZC.cz: Kachny Patrika Hezuckého (Brain One)

Do kampaně, která startuje 15. srpna, jde e-shop se třemi reklamními spoty. V nich si pohrává s konkrétními ukázkami falešných zpráv a poukazuje na to, že ne všechno na internetu je fake. „Pro zákazníky máme navíc připravených několik desítek slevových kódů, kterými si u nás budou moci zlevnit nákupy elektroniky,“ dodává Milan Duda. Slevové kódy jsou k nalezení na webu a uplatnit je lze do 30. září, kdy kampaň končí.

Spoty o 30 vteřinách budou k vidění v celoplošných televizích a na YouTube, kde je doplní kratší varianty. V mediamixu jsou též tramboardy v Praze a outdoorová reklama v Praze a Brně. Kampaň poběží i na internetu. Moderátor Hezucký bude o ověřeném zdroji elektroniky mluvit také ve spotech na Evropě 2.