Výhradní dovozce vozů značky Porsche do Česka Porsche Inter Auto CZ spouští s agenturou Fairy Tailors komunikační kampaň s názvem DNA vítězů. Cílem je oslovit potenciální zájemce o luxusní SUV. Koncept kampaně vychází z myšlenky, že v každém automobilu Porsche je ukryto srdce slavných závodních vozů stuttgartské značky. „Kampaň poukazuje na fakt, že i v luxusních SUV Porsche dřímá odkaz ryze sportovních vozů této značky. K tomu využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici,“ vysvětluje Marek Nieslanik, kreativní ředitel Fairy Tailors. Kampaň poběží během celého února a využije print a online.

Porsche: DNA vítězů (Fairy Tailors)
„Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely. Proto chceme novou komunikační kampaní oslovit nové skupiny zákazníků a otevřít jim brány do světa výjimečných zážitků z jízdy za volantem vozů Porsche. Základem DNA všech našich modelů, včetně luxusních SUV, je úzké propojení s motoristickým sportem i zřetelná návaznost na naši bohatou historii s mnoha legendárními modely. Právě na těchto dvou aspektech je postavena naše kampaň připravená agenturou Fairy Tailors,“ popisuje Zuzana Joklová, manažerka PR a marketingu Porsche Inter Auto CZ.
Fairy Tailors pro českého importéra vozů Porsche zajišťuje mimo jiné strategii, tvorbu obsahu a optimalizaci brandových a výkonnostních kampaní na jeho oficiální facebookové stránce. Porsche Inter Auto CZ kromě Porsche výhradně dováží Bentley a Lamborghini a je též největším prodejcem vozů Volkswagen, Audi, Seat a Škoda v Česku. Zároveň se jedná o největšího tuzemského prodejce nových automobilů.