Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Poslouchám, co chci.“ Rozhlas propaguje svůj nový internetový audioarchiv

Kampaň od Proximity propojuje životní situace s nejrůznějšími díly veřejnoprávního rádia.

  • 24. 01. 2020 11:55

Cílem kampaně bylo představit posluchačům i neposluchačům Českého rozhlasu nový audioportál Můj rozhlas (graficky přepisováno jako mujRozhlas), představený loni 4. prosince, kde najdou všechny pořady i řadu novinek a výběr z archivu. K tomu vznikla ve spolupráci s agenturou Proximity Prague kampaň, která staví do kontrastu posluchače s obsahem, jaký poslouchá.

příslušné mobilní aplikaci mohou uživatelé najít sportovní publicistiku i nové sportovní podcasty, rozhlasové hry a četby, klasickou hudbu a pořady zaměřené na kulturu nebo novou a oblíbenou podcastovou tvorbu. Všechny tyto obsahy jsou propagovány jednotlivými spoty i klíčovými vizuály.

Boxerka

Boxerka

Sherlock

Sherlock

Hodinář

Hodinář

Sportovec

Sportovec

Poslouchám, co chci
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
04. 12. 2019
Mediamix
Creative director
Account director