„Potvůrko! Prdelko! Bimbásik!“ V jarní kampani Kofoly má láska tisíc jmen

Dlouhodobý slogan Když ji miluješ, není co řešit teď rozvíjí motiv přezdívek zamilovaných.

  • 17. 03. 2021 20:55

Klíčový vizuál kampaně pro Česko

Klíčový vizuál kampaně pro Česko

Tradiční český nealko nápoj Kofola přichází s novou kampaní, už tradičně prostoupenou motivem lásky. V kampani Láska má 1000 jmen značka rozvíjí motiv přezdívek, jimiž se mezi sebou partneři oslovují: „Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.“

Kampaň startuje v Česku a na Slovensku 24. března, kdy se objeví na internetu a v televizi série spotů. „Téma lásky je pro Kofolu klíčové. V naší komunikaci dlouhodobě pracujeme s milostnými příběhy a sloganem Když ji miluješ, není co řešit. Motiv přezdívek vyjadřujících lásku a náklonnost představuje pokračování této linky,“ říká marketingový manažer Kofoly Břetislav Koláček.

Spoty se odehrávají v prostředí kempu a natáčely se přímo v srdci českého vodáctví – na břehu Vltavy nedaleko Českého Krumlova. Láskyplné přezdívky v nich hrají hlavní roli a diváci se mohou těšit na „potvůrku“ a „prdelku“ nebo na Slovensku používanou „papuľku“ a „bimbásika“.

„Natáčení proběhlo loni na podzim za poměrně náročných podmínek, protože se už dost ochladilo. Navíc se štáb musel vyrovnat se zostřenými opatřeními v souvislosti s epidemií koronaviru,“ podotýká brand manažerka Kofoly Monika Hrstková. Videa pro kampaň vytvořila Woman Agency a natáčení zajišťovala agentura Filmservice. Režie se ujal Tomáš Mašín.

S kampaní se budou lidé setkávat celou jarní a letní sezonu. Kromě televizních spotů se objeví i v outdooru, online i klasických offline komunikačních kanálech a zastřeší další aktivity značky. V PR komunikaci využije Kofola také data z průzkumů veřejného mínění, které pro ni zpracovaly česká agentura STEM/Mark a slovenská agentura Focus. Hlavními tématy průzkumu bylo používání přezdívek mezi partnery, nejčastější formy oslovení a také to, jak lidé vnímají užívání přezdívek u blízkých i cizích lidí.

S novou kampaní dorazí na český a slovenský trh také dvě produktové novinky se sníženým obsahem cukru. Kofola tak reaguje na aktuální trendy, kdy se zvyšuje poptávka po „lehčích“ variantách oblíbených limonád.

Krčkovka Kofoly v rámci nové kampaně

Krčkovka Kofoly v rámci nové kampaně

Láska má 1000 jmen
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
24. 03. 2021
Mediamix