Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Prací přípravek Lovela Baby ve spotu od Unreal Visual dává důraz na emoční linku

Kampaň Pomáhejme maminkám běží hlavně online, naplánována je od září do listopadu.

  • 03. 10. 2020 15:00

Kosmetická značka Lovela Baby novou aktivační kampaní podporuje prodej svých produktů, hodlá zároveň budovat věrnost stávajících zákaznic a získat nové. Použila pro ni video od produkce Unreal Visual, bannery od Acomware a interně vytvořený klíčový statický vizuál. „Komunikace značky Lovela Baby byla do této doby pouze produktová, s touto aktivací jsme se chtěli zaměřit i na emoční linku, proto jsme poptali výrobu kreativního videa v souladu s misí a posláním značky pro online užití,“ popisuje manažerka značky Lenka Kubinková.

Videospot slouží primárně pro online placenou formu propagace s využitím především na YouTube a Instagramu. „Důležitý byl důraz na emoční linku, jelikož tímto krokem chceme rozšířit dosavadní poslání značky a posunout se o krok dál – chceme využít naší pozice experta v praní dětského prádla a péči o pokožku těch nejmenších a zaměřit se na podporu matek a jako přídavek pomoct potřebným – svobodným matkám v azylových, které jsou na výchovu dětí samy. Hlavní zprávou měla být podpora matek obecně, jako dlouhodobá a trvalá komunikační linka značky, a na konci měl být tag-on komunikující charitativní projekt, který dle potřeby bude možné z videa vyčlenit,“ přibližuje Kubinková.

„Chtěl jsem, aby divák vnímal tento spot z pohledu malého dítěte, které si bezstarostně, hraje a pobíhá kolem jeho milovaného domova. Tím jsme chtěli odlehčit i téma, kterého se spot dotýká. Matka samoživitelka, která musí zvládat každodenní výzvy. Na konci se jí však těžká práce vyplácí v podobě lásky a pomoci jejího dítěte,“ podotkl režisér Viet Duong.

Lovela Baby: Pomáhejme maminkám

Lovela Baby: Pomáhejme maminkám

Pomáhejme maminkám
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
04. 09. 2020
Mediamix
Fotografie