Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Prací přípravek Lovela Baby ve spotu od Unreal Visual dává důraz na emoční linku

Kampaň Pomáhejme maminkám běží hlavně online, naplánována je od září do listopadu.

  • 03. 10. 2020 15:00

Kosmetická značka Lovela Baby novou aktivační kampaní podporuje prodej svých produktů, hodlá zároveň budovat věrnost stávajících zákaznic a získat nové. Použila pro ni video od produkce Unreal Visual, bannery od Acomware a interně vytvořený klíčový statický vizuál. „Komunikace značky Lovela Baby byla do této doby pouze produktová, s touto aktivací jsme se chtěli zaměřit i na emoční linku, proto jsme poptali výrobu kreativního videa v souladu s misí a posláním značky pro online užití,“ popisuje manažerka značky Lenka Kubinková.

Videospot slouží primárně pro online placenou formu propagace s využitím především na YouTube a Instagramu. „Důležitý byl důraz na emoční linku, jelikož tímto krokem chceme rozšířit dosavadní poslání značky a posunout se o krok dál – chceme využít naší pozice experta v praní dětského prádla a péči o pokožku těch nejmenších a zaměřit se na podporu matek a jako přídavek pomoct potřebným – svobodným matkám v azylových, které jsou na výchovu dětí samy. Hlavní zprávou měla být podpora matek obecně, jako dlouhodobá a trvalá komunikační linka značky, a na konci měl být tag-on komunikující charitativní projekt, který dle potřeby bude možné z videa vyčlenit,“ přibližuje Kubinková.

„Chtěl jsem, aby divák vnímal tento spot z pohledu malého dítěte, které si bezstarostně, hraje a pobíhá kolem jeho milovaného domova. Tím jsme chtěli odlehčit i téma, kterého se spot dotýká. Matka samoživitelka, která musí zvládat každodenní výzvy. Na konci se jí však těžká práce vyplácí v podobě lásky a pomoci jejího dítěte,“ podotkl režisér Viet Duong.

Lovela Baby: Pomáhejme maminkám

Lovela Baby: Pomáhejme maminkám

Pomáhejme maminkám
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
04. 09. 2020
Mediamix
Fotografie