Apply for support
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Praha spouští svou kampaň k očkování proti covidu, s vizuály zdarma od DDB

Na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600.000 Kč.

  • 09. 02. 2021 14:30

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vedení hlavního města Prahy společně se agenturou DDB Prague, která vytvořila kreativní koncept a poskytla vizuály zcela zdarma, představilo kampaň k očkování proti nemoci covid-19. Kampaň se zaměřuje výhradně na motivaci široké veřejnosti k očkování, ochranu vlastního zdraví a zdraví blízkých a také vidinu návratu k běžnému způsobu života. „Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaně vycházeli. Jejím hlavním motivem je touha žít jako dřív. Právě ta nás jako společnost spojuje i v této jinak rozhádané době. Zároveň však kampaň odkazuje i na zdroje, které poskytnou lidem potřebné racionální argumenty a fakta,“ vysvětluje ředitel DDB Darko Silajdžić.

Kampaň v úterý 9. února začala v ulicích města a je vedena jako nízkonákladová, na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600.000 Kč, do kterých je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu, tak spot pro seniory, licence na fotografie, vytištění vizuálů pro plochy městského mobiliáře, pronájem dalších ploch, prostor v rádiích, tištěných i online médiích a pronájem obrazovek v budovách nemocnic v hlavním městě. Vizuální kampaň v ulicích začala v úterý 9. února. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit prostor v tištěných, online médiích a dalších plochách.

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2021/02/praha-ockovani.mp3

První sada vizuálů bude pracovat s motivy rodiny, podnikání a vzdělávání. „Koronavirus se našich životů nejrůznějšími způsoby dotýká už téměř rok. Je nutné, aby lidé v této náročné situaci neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. To je právě cílem představené kampaně – ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně k tomu může pomoci právě očkování. Je to svobodné rozhodnutí každého z nás a mělo by být učiněno na základě relevantních informací, které jsou dostupné například na ockovani.praha.eu. Podle mého názoru v této situaci přínosy očkování dalece převyšují jeho možná rizika,“ prohlásil primátor Prahy Zdeněk Hřib.

„Po roce se dostáváme do kritické fáze boje s pandemií covid-19. Lidé jsou unaveni, přejí si návrat k normálnímu životu. Zároveň ale jsou lidé vystaveni množství neodborných názorů, konspiračním a dezinformačním kampaním, které ohrožují důvěru lidí v očkování. Právě očkování je přitom tou nejrychlejší cestou, jak se vrátit k běžnému, svobodnému životu tak, jak jsme jej znali před pandemií. Představovanou kampaní k očkování mimo jiné suplujeme vládu České republiky, která v komunikaci s občany tragicky selhává,“ říká náměstek primátora pro oblast bezpečnosti Petr Hlubuček.

Praha pro kampaň využije vlastní reklamní plochy městského mobiliáře. Náklady vzniknou v tomto případě pouze s tiskem vizuálů za částku 11.400 Kč. V minulých dnech bylo představeno také video se seniory, které pro metropoli natočila společnost Boki Production za cenu 37.820 Kč bez DPH. Využity budou také obrazovky v nemocnicích na území hlavního města Prahy. Za jejich pronájem zaplatí pražský magistrát na měsíc necelých 50.000 Kč. Za web ockovani.praha.eu, jenž zahrnuje novinky o očkování, základní informace, vyvracení mýtů i jednoduchý návod k registraci na očkování a který byl vytvořen městskou společností Operátor ICT, hlavní město celkem zaplatilo 114.400 Kč bez DPH a měsíční správa vyjde na 22.980 Kč.

„Očkování bude skutečně účinné jen ve chvíli, kdy bude očkován dostatečný podíl obyvatel, to z velké části zahrnuje i ty, které onemocnění covid-19 přímo neohrožuje a jejichž motivace k očkování může být právě proto nižší. Z toho důvodu jsme se rozhodli realizovat informační kampaň, která nyní přichází do veřejného prostoru. Chceme být Pražanům oporou v jejich váhání a podpořit jejich rozhodnutí vlastním očkováním posílit celou společnost, zejména nejohroženější skupiny obyvatel, jakými jsou senioři, lidé se sníženou imunitou a další. Sázíme také na spolupráci s praktickými lékaři, o nichž z výzkumu veřejného mínění víme, že díky velké důvěře svých pacientů mohou velmi pozitivně ovlivnit rozhodnutí očkovat se,“ popisuje Milena Johnová, radní Prahy pro oblast zdravotnictví a sociální politiku.

„Jelikož se nacházíme v situaci, kdy se nemůžeme spolehnout jen na osvětovou kampaň státu, jsem rád, že se Praha rozhodla vydat i vlastní cestou. Podle nedávného výzkumu se chce nechat očkovat 65 % Pražanů, což je stále nedostatečné číslo. Proto je důležité pokusit se zbývající část lidí nenásilně přesvědčit a informovat. Obzvlášť, vezmeme-li v potaz, že 81 % Pražanů se zajímá o informace o očkování, přesto 42 % Pražanů má pocit nedostatku informací. Pevně věřím tomu, že se podaří tyhle mezery komplexní informační kampaní zaplnit,“ prohlašuje předseda zastupitelského klubu Spojené síly pro Prahu Jiří Pospíšil.

Kromě DDB se do spolupráce bezplatně zapojila řada dalších subjektů. Dopravní podnik hlavního města Prahy vyčlenil pro umístění vizuálů prostor v prostředcích MHD, na stojanech a nástěnkách v metru, hlášení v metru nebo prostor v zaměstnaneckém newsletteru se zásahem asi 10.000 zaměstnanců. Bezplatnou pomoc poskytl také Svaz provozovatelů venkovní reklamy formou digitálních i klasických CLV nosičů na exponovaných nástupištích metra a LED obrazovky na frekventovaných úsecích komunikací. Do spolupráce se zapojily i vybrané obchodní řetězce, například Kaufland či Lidl, momentálně se řeší konkrétní rozsah spolupráce.

„Nabídku volného využití vizuálů formou otevřených dat směřujeme i na Asociaci krajů České republiky, abychom jim pomohli v této nelehké době šetřit náklady a čas. Všechny kraje mají společný cíl, a tak mohou využít profesionálních vizuálů, které nám pomohla vytvořit agentura DDB Prague,“ uzavírá ředitelka odboru médií a marketingu pražského magistrátu Jana Berková.

Způsob, jak začít žít jako dřív
Kreativní agentura
DDB Prague
Produkční agentura
Boki Production
Značka
Praha
Klient
Magistrát hl. m. Prahy
Nasazení
09. 02. 2021
Obor
Veřejný sektor, Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
Mediamix
Out-of-home, Rádio, Online, Print
38%
Tweet
  • Boki Production
  • DDB Prague
iMucha Show
  • Hledáme novou posilu na pozici Produktový specialista
  • Web Product Manager | Reflex | Lidé a Země
  • Marketingový specialista
  • Marketingový manažer
  • Web specialista s duší marketéra a správce sociálních sítí
  • Makléř Energetických Projektů - 40 tis nástup
  • Asistentka obchodního týmu
  • Marketingový specialista
  • Marketing support/specialist - junior
  • Content Writer
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
Google a Facebook digitalizují kontinent

Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky

Seznam.cz plánuje vytvořit vlastní platformu IPTV
Pro videoarchiv i živé vysílání

Seznam.cz plánuje vytvořit vlastní platformu IPTV

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague
Dvacet lidí, v čele Mario Poór

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
Jak česká média pojímají OSINT

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
Spor o roční odměnu zatím nemá řešení

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT

Národní galerie reklamy

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města
Po 73 letech pronájmu ve svém

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent
Čerstvá data z monitoringu reklamy

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy
V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
Startuje CME Content Academy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus
Dynamických CLV je v metru už 70

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk
Sáhnou po letácích i e-shopy?

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media
Tendr doručovatele má vítěze

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera
O nejlepší text ve veřejném prostoru

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT