Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Praha spouští svou kampaň k očkování proti covidu, s vizuály zdarma od DDB

Na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600.000 Kč.

  • 09. 02. 2021 14:30

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vedení hlavního města Prahy společně se agenturou DDB Prague, která vytvořila kreativní koncept a poskytla vizuály zcela zdarma, představilo kampaň k očkování proti nemoci covid-19. Kampaň se zaměřuje výhradně na motivaci široké veřejnosti k očkování, ochranu vlastního zdraví a zdraví blízkých a také vidinu návratu k běžnému způsobu života. „Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaně vycházeli. Jejím hlavním motivem je touha žít jako dřív. Právě ta nás jako společnost spojuje i v této jinak rozhádané době. Zároveň však kampaň odkazuje i na zdroje, které poskytnou lidem potřebné racionální argumenty a fakta,“ vysvětluje ředitel DDB Darko Silajdžić.

Kampaň v úterý 9. února začala v ulicích města a je vedena jako nízkonákladová, na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600.000 Kč, do kterých je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu, tak spot pro seniory, licence na fotografie, vytištění vizuálů pro plochy městského mobiliáře, pronájem dalších ploch, prostor v rádiích, tištěných i online médiích a pronájem obrazovek v budovách nemocnic v hlavním městě. Vizuální kampaň v ulicích začala v úterý 9. února. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit prostor v tištěných, online médiích a dalších plochách.

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2021/02/praha-ockovani.mp3

První sada vizuálů bude pracovat s motivy rodiny, podnikání a vzdělávání. „Koronavirus se našich životů nejrůznějšími způsoby dotýká už téměř rok. Je nutné, aby lidé v této náročné situaci neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. To je právě cílem představené kampaně – ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně k tomu může pomoci právě očkování. Je to svobodné rozhodnutí každého z nás a mělo by být učiněno na základě relevantních informací, které jsou dostupné například na ockovani.praha.eu. Podle mého názoru v této situaci přínosy očkování dalece převyšují jeho možná rizika,“ prohlásil primátor Prahy Zdeněk Hřib.

„Po roce se dostáváme do kritické fáze boje s pandemií covid-19. Lidé jsou unaveni, přejí si návrat k normálnímu životu. Zároveň ale jsou lidé vystaveni množství neodborných názorů, konspiračním a dezinformačním kampaním, které ohrožují důvěru lidí v očkování. Právě očkování je přitom tou nejrychlejší cestou, jak se vrátit k běžnému, svobodnému životu tak, jak jsme jej znali před pandemií. Představovanou kampaní k očkování mimo jiné suplujeme vládu České republiky, která v komunikaci s občany tragicky selhává,“ říká náměstek primátora pro oblast bezpečnosti Petr Hlubuček.

Praha pro kampaň využije vlastní reklamní plochy městského mobiliáře. Náklady vzniknou v tomto případě pouze s tiskem vizuálů za částku 11.400 Kč. V minulých dnech bylo představeno také video se seniory, které pro metropoli natočila společnost Boki Production za cenu 37.820 Kč bez DPH. Využity budou také obrazovky v nemocnicích na území hlavního města Prahy. Za jejich pronájem zaplatí pražský magistrát na měsíc necelých 50.000 Kč. Za web ockovani.praha.eu, jenž zahrnuje novinky o očkování, základní informace, vyvracení mýtů i jednoduchý návod k registraci na očkování a který byl vytvořen městskou společností Operátor ICT, hlavní město celkem zaplatilo 114.400 Kč bez DPH a měsíční správa vyjde na 22.980 Kč.

„Očkování bude skutečně účinné jen ve chvíli, kdy bude očkován dostatečný podíl obyvatel, to z velké části zahrnuje i ty, které onemocnění covid-19 přímo neohrožuje a jejichž motivace k očkování může být právě proto nižší. Z toho důvodu jsme se rozhodli realizovat informační kampaň, která nyní přichází do veřejného prostoru. Chceme být Pražanům oporou v jejich váhání a podpořit jejich rozhodnutí vlastním očkováním posílit celou společnost, zejména nejohroženější skupiny obyvatel, jakými jsou senioři, lidé se sníženou imunitou a další. Sázíme také na spolupráci s praktickými lékaři, o nichž z výzkumu veřejného mínění víme, že díky velké důvěře svých pacientů mohou velmi pozitivně ovlivnit rozhodnutí očkovat se,“ popisuje Milena Johnová, radní Prahy pro oblast zdravotnictví a sociální politiku.

„Jelikož se nacházíme v situaci, kdy se nemůžeme spolehnout jen na osvětovou kampaň státu, jsem rád, že se Praha rozhodla vydat i vlastní cestou. Podle nedávného výzkumu se chce nechat očkovat 65 % Pražanů, což je stále nedostatečné číslo. Proto je důležité pokusit se zbývající část lidí nenásilně přesvědčit a informovat. Obzvlášť, vezmeme-li v potaz, že 81 % Pražanů se zajímá o informace o očkování, přesto 42 % Pražanů má pocit nedostatku informací. Pevně věřím tomu, že se podaří tyhle mezery komplexní informační kampaní zaplnit,“ prohlašuje předseda zastupitelského klubu Spojené síly pro Prahu Jiří Pospíšil.

Kromě DDB se do spolupráce bezplatně zapojila řada dalších subjektů. Dopravní podnik hlavního města Prahy vyčlenil pro umístění vizuálů prostor v prostředcích MHD, na stojanech a nástěnkách v metru, hlášení v metru nebo prostor v zaměstnaneckém newsletteru se zásahem asi 10.000 zaměstnanců. Bezplatnou pomoc poskytl také Svaz provozovatelů venkovní reklamy formou digitálních i klasických CLV nosičů na exponovaných nástupištích metra a LED obrazovky na frekventovaných úsecích komunikací. Do spolupráce se zapojily i vybrané obchodní řetězce, například Kaufland či Lidl, momentálně se řeší konkrétní rozsah spolupráce.

„Nabídku volného využití vizuálů formou otevřených dat směřujeme i na Asociaci krajů České republiky, abychom jim pomohli v této nelehké době šetřit náklady a čas. Všechny kraje mají společný cíl, a tak mohou využít profesionálních vizuálů, které nám pomohla vytvořit agentura DDB Prague,“ uzavírá ředitelka odboru médií a marketingu pražského magistrátu Jana Berková.

Způsob, jak začít žít jako dřív
Kreativní agentura
DDB Prague
Produkční agentura
Boki Production
Značka
Praha
Klient
Magistrát hl. m. Prahy
Nasazení
09. 02. 2021
Obor
Veřejný sektor, Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
Mediamix
Out-of-home, Rádio, Online, Print
38%
Tweet
  • Boki Production
  • DDB Prague
Soundtrack Poděbrady 2022
  • ASISTENT/KA ODDĚLENÍ MARKETINGU - Chia Shake
  • PRAVÁ RUKA ŠÉFA MARKETINGU A DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE
  • Senior B2B account
  • Customer Success Specialist pro Seduo.cz
  • Product Marketing Specialist
  • Datový analytik
  • Asistent/ka - admin. podpora marketingu a obchodu #XCVCR
  • Trade Marketing Specialist - Out Of Home - BRATISLAVA
  • Referent/ka vztahů k veřejnosti
  • Datový/á specialista/ka marketingových kampaní
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Komentářové rubriky potřebují provětrat
Proč nestačí komentovat

Komentářové rubriky potřebují provětrat

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů
Rozhovor s Markem Singerem

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů

Vodafone našel svého „oldfluencera“
Pětašedesátiletý influencer nastupuje

Vodafone našel svého „oldfluencera“

Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy
Podzimní programové schéma

Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová
Nová šéfka přišla z Economie

Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová

Národní galerie reklamy

Dodavatel energií Yello představuje domácnostem své výhody

Dodavatel energií Yello představuje domácnostem své výhody

„Ujíždíme na kvalitě.“ Čerpací stanice EuroOil propagují kvalitu svých paliv

„Ujíždíme na kvalitě.“ Čerpací stanice EuroOil propagují kvalitu svých paliv

Kofola vrací do reklamy holčičku z vánočního spotu se zlatým prasátkem

Kofola vrací do reklamy holčičku z vánočního spotu se zlatým prasátkem

Gambrinus, Horváth a Yo Yo Band zvou na amatérský fotbal do Kopakabrány

Gambrinus, Horváth a Yo Yo Band zvou na amatérský fotbal do Kopakabrány

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Víme, kdo si koupí váš produkt. Data jako klíč k cílenému marketingu
  • Na TikToku jako doma: Story tlrs tvoří úspěšný obsah pro Kaufland
  • STEM/MARK spouští projekt Výzkum pro byznys
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Best Communications se stává součástí sítě SEC Newgate ve střední a východní Evropě

Best Communications se stává součástí sítě SEC Newgate ve střední a východní Evropě

Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem

Petr Jonák přešel do Sazky jako ředitel divize vnějších vztahů a udržitelnosti
Známý manažer přišel z T-Mobilu

Petr Jonák přešel do Sazky jako ředitel divize vnějších vztahů a udržitelnosti

Marketing skupiny Pilulka povede Šimon Čapek

Marketing skupiny Pilulka povede Šimon Čapek

PPC Bee zakládá seniorní tým pro vylepšení uživatelské zkušenosti

PPC Bee zakládá seniorní tým pro vylepšení uživatelské zkušenosti

Netflix spojí síly s Microsoftem, aby nabídl levnější předplatné s reklamami
Hledá se nový zdroj příjmů

Netflix spojí síly s Microsoftem, aby nabídl levnější předplatné s reklamami

Mind2flo zformovala studio pro brand experience, vede ho Pavel Flégl
Nový tým s novým šéfem

Mind2flo zformovala studio pro brand experience, vede ho Pavel Flégl

Petr Miláček se vrací do televize Prima na pozici ředitele analýz
Po šesti letech zpět v televizi

Petr Miláček se vrací do televize Prima na pozici ředitele analýz

O2 Media řídí Radovan Oprendek, do O2 se vrací z Footshopu
Nový manažer komerční divize

O2 Media řídí Radovan Oprendek, do O2 se vrací z Footshopu

Pudeto spravuje digitální kampaň Bohemia Sekt Ice Pink

Pudeto spravuje digitální kampaň Bohemia Sekt Ice Pink

Putovní Zlaté pero převzala copywriterka z DDB
Výroční trofej má Simona Luteránová

Putovní Zlaté pero převzala copywriterka z DDB

E-shop Rodinnebaleni.cz si jako digitální agenturu vybral Newlogic

E-shop Rodinnebaleni.cz si jako digitální agenturu vybral Newlogic

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Komentářové rubriky potřebují provětrat
  • Mobilní web stojí za houby
  • Odrážky. Vytučňování. Jak podpořit sdělnost článků
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Extra Online Media Produkční
SiteOne Zkušená UXačka nebo UXák
WeDigital Specialista na social media
Extra Online Media Editor pro web Extra.cz
Česká produkční Social Media Account Executive
Česká produkční Social Media DTP operátor
Pram Consulting Account Executive
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT