„Pravda o podnikání.“ Billdu uvádí globální kampaň od Darwin & the Machines

Kampaň s novým maskotem má po světě představit nástroj na usnadnění administrativy.

  • 29. 07. 2021 22:00

Hybridní agentura Darwin & the Machines připravila pro slovenskou značku Billdu první reklamní kampaň, zaměřenou na podnikatele a malé živnostníky. Kampaň bude nasazena kromě Slovenska i v dalších zemích a slovenskou kreativitu tak uvidí brzy i diváci v Austrálii a Skandinávii. Spoty z produkce Protos doprovází hudba od FatMusic. Billdu patří mezi globálně dostupné nástroje a letos významně rozšiřuje své služby. Darwins mají pomoci ještě víc se prosadit ve světě. „Billdu si nás vybrala na přímé zadání,“ říká Martin Blaško, šéf slovenské pobočky Darwin & the Machines.

V první fázi prošla značka Billdu komplexním občerstvením s důrazem na digital first. Výsledkem je nová identita z dílny brandingového studia GoBigname. Nové logo, ikonu, barevné kombinace a škálovatelný vzor vycházející z fragmentů typografie loga Billdu doplňuje nový maskot, odkazující na pracovitost a podnikavost cílové skupiny, jehož autorem je Rudolf Letko, partner GoBigname.

Následně přišla řada na kampaň. „Billdu chce být přátelskou a moderní značkou usnadňující podnikání, která pomáhá podnikatelům růst bez zbytečných formalit. Právě lehkost a jednoduchost jsme chtěli přenést i do komunikace a tak jsme zvolili formu parodování klišé podnikatelských reklam, kde se v slow motion záběrech hovoří o tradicích, snech a odhodlaní,“ říká Michal Pastier, kreativní ředitel Darwin & the Machines. Podle něj má kampaň globálně univerzální insight - poukazuje na realitu podnikání, totiž že podnikatelé nemají čas na to, co milují, protože musí řešit podnikání: „A právě v tom jim chce Billdu pomoci a zachránit je.“

Pravda o podnikání
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix
Creative director
Strategy director
Project management