Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Pravé beskydské mlékaře připomíná nový spot mlékárny Kunín, od Alice Nellis

Nový spot Kunína je dílem agentury Hullabaloo, Nellis pracovala s produkcí Boogie Films.

  • 20. 10. 2020 16:00

Základní myšlenkou nové kampaně Mlékárny Kunín je opět jedinečnost beskydského původu značky, tentokrát zpodobněná přes poslední pravé beskydské mlékaře. „Není jich už mnoho. Jsou formovaní zdejší přírodou a pracují v Mlékárně Kunín už po celé generace. Právě v jejich počínání plném péče, pozornosti k detailu a vášně se odráží skutečný duch Beskyd,“ uvádí kreativní agentura Hullabaloo, která je pod kampaní podepsána. Režie reklamního spotu se ujala Alice Nellis, v produkci Boogie Films.

„Pracovat na tomto projektu bylo čirým potěšením. Je skvělé, když můžete pro svou práci využívat tak úžasné prostředí, a když jsou navíc i samotné produkty tak dobré, tak se hned pracuje lépe,“ říká kreativní ředitel Hullabaloo Martin Vašíček.

„Máme skutečný příběh o původu mléka a všech ingrediencí a o nadšených a vášnivých lidech, kteří to všechno svou prací, do níž dávají srdce, proměňují v něco, na co jsme v Mlékárně Kunín nesmírně hrdí. Cítíme, že tato série filmů náš příběh i snahu přinést zákazníkům vždy to nejlepší, vystihuje naprosto přesně,“ dodal Jan Dietl, marketingový ředitel Mlékárny Kunín.

Mléčná rýže
Kreativní agentura
Produkční agentura
Nasazení
14. 10. 2020
Mediamix