Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Prázdninová kampaň Slunečné léto využívá oblibu nového seriálu na Primě i mimo ni

Televize Prima na obrazovce i v terénu využívá enormní popularity své letošní novinky.

  • 16. 07. 2020 17:20

Televizní skupina Prima v návaznosti na velký úspěch seriálu Slunečná připravila kampaň, se kterou se může veřejnost setkávat na televizních obrazovkách i mimo ně. Od začátku léta mohou diváci vídat televizní spoty a letní identy s tvářemi seriálu, k tomu přibyl letní slunečný hit od Romana Tomeše.

Herci Slunečné se také během prázdnin vydávají ve speciálním Slunečném busu na roadshow po dětských táborech a kempech. Volné chvíle u vody či na prázdninách pak zpestří Slunečné hry či Slunečné křížovky.

Logo kampaně Slunečné léto

Logo kampaně Slunečné léto

„Seriál Slunečná se stal diváckým fenoménem, každý díl průměrně sledovalo 1.375.000 diváků v cílové skupině 15+, s podílem na publiku přes 32 %, přičemž každá epizoda zvítězila nad nezpravodajskými pořady konkurenčních televizí po 20. hodině. Tato rekordní čísla nás velice těší, a proto jsme se rozhodli, že pohodovou slunečnou atmosféru přeneseme i do letní kampaně, identů a dalších komunikačních aktivit, včetně merchandisingu,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima. Slunečná na celé čáře pokořila zavedenou Ordinaci v růžové zahradě 2 konkurenční televize Nova.

Sledovanost seriálů Slunečná a Ordinace v růžové zahradě 2 v přímém střetu

Sledovanost seriálů Slunečná a Ordinace v růžové zahradě 2 v přímém střetu. Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 30. 6. 2020

Kampaň Slunečné léto je koncipována jednoduše, ústředním motivem je užívání si příjemného slunečného léta, s rodinou i přáteli, doma i na chatě, u vody i na výletech. Kromě televizních kanálů, webů a sociálních sítí skupiny Prima ji mohou lidé vidět i v tištěných médiích a slyšet ve vybraných rádiích.

Motiv pohodového slunečného léta se propisuje i do IDs, které vůbec poprvé vznikaly mimo studia a v režii herců Slunečné. Diváci se tak například mohou autenticky podívat s Evou Burešovou k rybníku, s Pavlou Tomicovou na zahrádku či si s Romanem Tomešem zaskákat na trampolíně.

Letní pohodu podtrhuje i písnička Slunečné léto, jejíž autoři jsou Roman Tomeš a Jiří Vidasov. Premiéru klipu tohoto letního hitu mohli diváci vidět 13. července v pořadu Showtime na Primě a CNN Prima News a poté na platformě YouTube.

Tváře pořadu budou celé léto na cestách se Slunečným busem. „Vůbec poprvé vyrážíme s našimi herci na roadshow po Česku. Během července a srpna navštívíme dětské tábory i kempy. Kromě samotných herců s sebou žlutý autobus přiveze i program zahrnující tematické hry, soutěže o hodnotné ceny, občerstvení a řadu vystoupení. Účastníci budou moct zároveň na sociálních sítích sdílet své fotografie se Slunečným busem pod #Slunecneleto,“ uvádí Martina Jelenová, group brand manager skupiny Prima.

Slunečný bus s herci ze Slunečné

Slunečný bus Primy s herci ze Slunečné

Možné také je se společně s celou rodinou zabavit u Slunečných her či Slunečných křížovek. V prvním případě jde o klasické deskové a karetní hry s příhodnými názvy, jako třeba Týno, nezlob se nebo výkladové karty Hany Schwartzmüllerové. Znalost seriálu a televize Prima je zas možné prověřit pomocí kvízové hry. Časopis Slunečné křížovky pak všem luštitelům odkryje několik „tajemství“ z natáčení a také obsahuje soutěžní křížovky o ceny (Slunečné hry). Hry je možné si zakoupit v obchodech s hračkami, křížovky jsou k dostání v novinových stáncích sítě PNS.

Fanoušci seriálu mohou sledovat předpremiéry Slunečné během prázdnin v iPrima Videopůjčovně za 39 Kč za díl. Na televizní obrazovky se premiérové díly seriálu vrátí na konci srpna a poběží tradičně vždy v úterý a ve čtvrtek.

Slunečné léto
Značka
Klient
Nasazení
13. 07. 2020
Mediamix