Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Pražská produkce Nice! přesvědčuje, že přijdou reklamy „bez natáčení“

Jan Pažin, Václav Krbůšek, Marek Štolún a Radim Zeifart lákají na svou reklamní tvorbu.

  • 14. 05. 2020 13:25

Pražská kreativní produkce Nice!, která se specializuje na virtuální výrobu a videoefekty (VFX), se propaguje spotem, v němž v reakci na aktuální situaci kolem koronaviru předpovídá, že trendem v reklamní produkci bude „virtuální natáčení“ v CGI jako alternativa drahému „klasickému natáčení“.

Ve videu se snažíme ukázat, jak pandemie koronaviru změnila práci v reklamě. Tím, že nejsme jen produkce, která je odkázána na pouhé natáčení, ale umíme udělat spoustu věcí přímo v počítači bez nutnosti drahého natáčení, toto vnímáme jako velkou výhodu. Umíme reklamu vymyslet a virtuálně natočit,” říká Jan Pažin, head of production v Nice! Firmu Nice.film se sídlem v karlínské Pernerově ulici 31 vlastní rovnými díly právě Pažin a další tři tvůrci Václav Krbůšek, Marek Štolún a Radim Zeifart.

Reklamní byznys se radikálně změní. Můžete čekat na to, co přijde. Ostatně... to vaše konkurence zrovna teď dělá. Nebo začnete pracovat na tom, aby vaše značka byla právě teď vidět. Nejde jen o nastalou situaci, my prostě věříme v trend, kdy se bude čím dál tím více využívat 3D a CGI. Klientům umíme postavit epický reklamní spot, 3D animaci, online video nebo produktový bumper kompletně v CGI. Od prvního nákresu po finální render, aniž by jeden z nás musel vstát od počítače,“ prohlašuje Jan Pažin.

Nice! produkuje sociální videa, videonahrávky, dokumentární filmy, televizní a kino kampaně, případové studie, focení, 2D a 3D animace, tutoriály a demo videa. Mezi její klienty a práce patří například Symbio, Mark BBDO, Blueberry nebo KPMG.

Natáčejte virtuálně
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix