Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Prima spouští svou vůbec největší image kampaň, má běžet dlouhodobě

Ve 26. roce své existence se televize Prima připomíná svým divákům jako přátelská značka.

  • 06. 06. 2019 13:05

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

TV Prima: Spojuje nás víc, než si myslíme

Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima!
Kreativní agentura
Značka
Klient
Creative director

Skupina Prima odstartoval svou dosud největší image kampaň na podporu svého hlavního televizního kanálu a značky Prima. Kampaň vyzdvihuje základní hodnoty důležité pro klíčové cílové skupiny televize, hodnoty jako přátelství, sounáležitost a rodina. Zachycuje reálné lidi, kteří v běžných životních situacích zažívají společné zážitky, stejně jako je spolu prožívají diváci u televizních obrazovek. „U příležitosti 26. narozenin značky Prima chceme posílit její vnímání u diváků jako značky přátelské, která je součástí jejich každodenního života a s níž mohou společně prožívat všechny své emoce. Logicky tak navazujeme na současnou komunikaci v duchu Je nám spolu Prima a dáváme jí nový, emocionálnější rozměr, což je demonstrováno na běžných životních situacích, ve kterých reální lidé prožívají silné emoce,“ uvádí Marek Singer, generální ředitel Primy.

Koncept kampaně je postaven na otázkách, které pomáhají vytvářet společný příběh a podtrhují pocit sounáležitosti televize Prima s jejími diváky. Ten je zdůrazněn i v samotném claimu kampaně Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima! Novou kampaň mohou diváci vídat na všech kanálech televize Prima prostřednictvím dvou image spotů - o délce 106 vteřin a 60 vteřin - a z nich odvozených identů, běží i na internetu, v tisku, outdooru a v rádiích. Koncept bude dál rozveden i do akcí organizovaných nebo sponzorovaných televizí.

„Rádi bychom tuto strategickou kreativní myšlenku, která vznikla na základě rozsáhlého brandového výzkumu, využívali dlouhodobě. V druhé fázi na samotnou komunikaci plynule navážeme produktovou kampaní při uvedení podzimních pořadů, kterou doplníme o identy ve stejném stylu s klíčovými tvářemi televize Prima,“ dodává ředitel Singer.