Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Případová studie: Spořitelna vtrhla na TikTok

Jak největší banka na českém trhu kreativním konceptem oslovila na síti cílovou skupinu

  • 21. 02. 2023 00:00
Videa České spořitelny na TikToku

Videa České spořitelny na TikToku

„O čem se stydíte bavit víc - o sexu, nebo o penězích?“ Otázka, kterou byste od největší české banky pravděpodobně nečekali. Ale přesně s tou vtrhla Česká spořitelna na nejrychleji rostoucí sociální síť současnosti. Pomyslné dveře rozrazila ve stylu Jacka Nicholsona v Osvícení. Netradičně, odvážně a způsobem, jaký konkurence dosud nezkusila.

Profil České spořitelny na TikToku

Průkopnictví však jde ruku v ruce s obavami, zda snaha neskončí fiaskem. Banka svůj vstup na TikTok ladila s kreativní agenturou Hustle Production, která Spořitelně pomáhá s kreativním obsahem na sociálních sítích od roku 2020. „Brand Spořitelny se modernizuje, proto je logické, že chce jít naproti nové cílovce,“ říká Adam Brousek, šéf Hustle Production. „Vstup na TikTok jsme Spořitelně navrhli hned poté, co nás informovala o záměru oslovovat ještě mladší cílovku. Dali jsme dohromady tým složený z našich social managerů a externích specialistů, kteří se pohybují na českém TikToku dlouho a ví, co specifického zde funguje i čemu se vyhnout.“ 

Jak to funguje 

Jak říká Lucie Milaberská, social media leader ve Spořitelně, diskuse ohledně spuštění TikToku probíhaly několik měsíců a od samého začátku bylo jasné, že se chce banka kreativním obsahem jednak odlišit od komunikace na dosavadních sociálních sítích jako Facebook či Instagram, zároveň se co nejvíce přizpůsobit současným trendům: „Stejně jako na jiných sítích je i na TikToku naším cílem zvyšovat vnímání Spořky jako první společnosti, která se stará o finanční zdraví klientů. Zde ale využijeme aktuální videotrendy mezi mladou generací.“

„Podobu obsahu i spolupráce jsme ladili docela dlouho. Museli jsme protnout ambice a očekávání korporátu a zároveň obsah zasadit do specifického prostředí TikToku. Nebýt nudní a bezobsažní, ale zároveň nespadnout do přílišné kontroverze. A to jak obsahem, tak obsazením tváří našeho kanálu,“ popisuje Lucie Milaberská. „Viděli jsme, jak dopadly pokusy některých českých značek, a jsme rádi, že jsme nepodlehli tlaku a neuspěchali to,“ dodává.

„Exekuce obsahové strategie na TikToku v porování s jinými sociálním sítěmi obsahuje o několik kroků navíc,“ říká Jakub Širc, který v agentuře Hustle zodpovídá za social media. „Se Spořitelnou jsme se domluvili, které influencery pro kanál využijeme. Společně ladíme kreativní koncept, ale samotná produkce je čistě v naší režii – a známí tiktokeři se tak ocitají v roli herců,“ vysvětluje, v čem je TikTok Spořitelny odlišný. Na profilu Spořky tak můžete vidět známého youtubera Lukáše Fritschera alias Lukefry nebo populárního tiktokera Sváťu Barka alias Svatabu.

Sváťa Barek alias Svataba a Lukáš Fritscher alias Lukefry

Sváťa Barek alias Svataba a Lukáš Fritscher alias Lukefry

„Chceme, aby kluci byli co nejvíc autentičtí, takže s nimi koncepty videí vždy konzultujeme. Na vše ještě dohlíží bankovní týmy externí komunikace a brandové komunikace, abychom někde příliš nevybočili z vytýčené cesty. Jsme rádi, že lidé ve Spořitelně chápou, že TikTok je z hlediska výstupu velmi specifický. I proto se nám daří naplňovat společný cíl,“ říká Širc.

Co to bance přináší

Rychle rostoucí organický dosah příspěvků předčil očekávání banky. „Už po pár měsících jsme měli výsledky, které nám jasně ukázaly, že příchod na TikTok byl správný krok,“ komentuje spolupráci Monika Ježková, brand digital engagement expert České spořitelny. „V posledním kvartálu roku 2022 tu náš obsah vykazoval nejvyšší dosahy, ze všech vlastněných social media profilů,“ dodává. „CPM zde byl o jednotky korun levnější než na ostatních sítích, které využíváme pro pravidelnou komunikaci.“

„Sami jsme byli zaskočeni veskrze pozitivními reakcemi, které se pod příspěvky objevují, protože z Facebooku jsme zvyklí na větší poměr negativních komentářů. Těší nás, že pro naše community centrum vstup na TikTok zatím nepřináší příliš práce navíc,“ pochvaluje si Jiřina Jančíková, digital community manager České spořitelny. „Daří se nám mezi mladými rozpoutat diskusi o financích, o nichž se podle průzkumů stydí Češi mluvit. TikTok přesně naplňuje část naší brandové strategie.“

@ceska.sporitelna

O čem se stydíte bavit vy?🤔 @SvataBAN @Lukefry 🥹🎤 #socialniexperiment #finance #rozpocet #financetiktok #penize

♬ Funny - Official Sound Studio

„Od říjnového startu udržujeme vysokou míru engagementu s diváky, navíc počet organických reakcí dosahuje zhruba poloviny těch placených, což je ukazatel vhodně nastaveného obsahu i formy,“ komentuje výsledky Jakub Širc z Hustle. Profil Spořitelny za pět měsíců nasbíral téměř devět tisíc sledujících. Zatím 22 publikovaných videí dohromady nasbíralo přes 7,6 milionu zhlédnutí, což je v průměru kolem 345.000 u jednoho.

„Jsme rádi, že jsme první česká banka, která na TikTok v takto pravidelném rozsahu využívá. A zpětná vazba od uživatelů, ale i data nám říkají, že to neděláme špatně,“ uzavírá hodnocení vstupu „Spořky“ na TikTok Lucie Milaberská.

Shrnuto

  • TikTok banka spustila v říjnu 2022
  • Ke konci února 2023 zveřejnila 22 videí, ve kterých nejvíce spolupracuje s influencery jako Sváťa Barek (alias Svataba) nebo Lukáš Fritscher (alias Lukefry)
  • Aktuálně má 9329 sledujících, dosud zveřejněná videa mají 7,6 milionu zhlédnutí
  • Nejúspěšnější video je sociální experiment, který zkoumá, o čem se Češi stydí bavit, které má aktuálně přes 890.000 zhlédnutí, přes 50.000 lajků, 195 komentářů a 167 sdílení (k 1. březnu 2023)

Text je placenou propagací České spořitelny

My se staráme se o vaše finanční zdraví. Vy sledujete TikTok Spořitelny
Kreativní agentura
Hustle Production
Produkční agentura
Hustle Production
Značka
Česká spořitelna
Klient
Česká spořitelna
Nasazení
01. 10. 2022
Obor
Finanční služby
Mediamix
Social
Tweet
  • Hustle Production
Zlatý středník prodlužuje přihlášky
  • Přijmeme hvězdu marketingu a PR!
  • Péče o stávající klienty /HPP/ FIX + PROVIZE
  • Projektový manažer
  • OBCHODNÍ REFERENT
  • BEAPHAR - E-COMMERCE/ONLINE SPECIALIST
  • VEROBLOCK - Asistentka/Asistent
  • Šéf*ka komunikace a PR spolku Prague Pride
  • PR Consultant
  • Korektor/ka – TN.cz a TN Live
  • Marketignový specialista
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
V Economii pracoval devět let

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
Poslechněte si nový rozhovor

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucia Vítová a Jakub Wija z Ogilvy
Vyhlášena třetí z pěti kategorií

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucia Vítová a Jakub Wija z Ogilvy

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu
Čerstvá čísla od IFPI ČR

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami
Přibyly i filmy zdarma

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Národní galerie reklamy

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění
  • Sportovní fanoušek 2023: občas zajde na stadion, fandit začíná už v dětství
  • O produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznamu je u e-shopů zájem. Meziročně se zdvojnásobila
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB
Vítězky druhé z pěti kategorií

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem
Moderuje Kateřina Perknerová

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko
Report z pondělního večera

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
Nejobsazenější z pěti kategorií

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
Střídá Jana Nevyhoštěného

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
Nejdéle sloužící šéf ČT chce zůstat

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad
Rozjíždí se Michaelův mashup

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Nedezinfikujme politiku. Unijní regulace hrozí umlčováním
  • Ochrana dětí neospravedlňuje celoevropské šmírování
  • Informace od Googlu nečekejme, pouze nákup
všechna vydání přílohy →

Volná místa

World of Online Social Media Specialist
LCG New Media Copywriter / Community Manager
LCG New Media Social Media Specialist / Creator
World of Online Account Manager
Extra Online Media Editor
Extra Online Media Social Media Specialist
Topic PR PR Trainee
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT