V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

„Proč místo přírody dávat dětem dusík, škrob, xanthan a želatinu?“

Mlékárna Madeta v kampani od Loosers upozorňuje na přírodní složení dezertu Lipánek.

  • 30. 10. 2019 16:45

Proč baštit Lipánek?
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix

Série aktuálních spotů mlékárny Madeta, v nichž hrají hlavní roli děti předškolního věku, má upozornit na rezignovanost rodičů zajímat se o složení produktů, které kupují svým potomkům. Využívá přitom všem rodičům známé formy nikdy nekončících dětských otázek začínajících slovem proč. O strategii, kreativitu i produkci kampaně se postarala agentura Loosers, režisérem spotů je Jan Látal.

„Primární cílovou skupinou Lipánka jsou matky s malými dětmi. Forma, jíž je komunikace vedena, by je měla zaujmout a zároveň přivést k myšlence zajímat se o složení produktů, které dávají svým dětem. Kampaň stojí na kontrastu nezkaženého dětského pohledu na svět plný otázek a toho dospěláckého, který je mnohdy rezignovaný a přestává pátrat po podstatě věcí a odpovědích na někdy důležité otázky,“ uvádí Loosers.

„Toho jsme využili, abychom upozornili na přírodní složení produktu Lipánek a to, že konkurenční produkty obsahují zcela zbytečně přidané škroby, želatinu, dusík nebo xanthan. Rodiče se přitom často při nákupu nezajímají o složení výrobku a na to jsme chtěli vtipnou formou upozornit a trochu je popostrčit k tomu, aby sledovali, co dávají svým dětem,“ přibližuje product manager Madety Pavel Kozel.

Kampaň je nasazena online a využívá hero video, krátké bumpery a videa, která svým sdělením reagují na cílení na konkrétních platformách, například s videoobsahem nebo zpravodajstvím. Děti se tak prostřednictvím krátkých spotů například ptají, proč návštěvníci zpravodajského webu čtou zprávy, ale už je nezajímá obsah. Kampaň je navíc cílena do mobilních herních aplikací. Počítá také s využitím mámy, moderátorky televize Prima a influencerky Gabriely Laškové. Klíčový vizuál s objeví také ve vybraných tištěných titulech.

Klíčový vizuál kampaně Madety od Loosers

Klíčový vizuál kampaně Madety od Loosers