V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Prodejce bytů a domů Bezrealitky propaguje svou mobilní aplikaci

Režie spotu se ujali Givinar Kříž a Jordan Haj. Na kreativě pracovala agentura Fyi Prague.

  • 08. 07. 2019 15:00

Z ceny vaší nemovitosti vám nikdo neukousne
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
14. 06. 2019 - 15. 07. 2019
Creative director

Portál Bezrealitky umožňující prodej a pronájem nemovitostí svépomocí, představil letní kampaň. Jejím cílem je upozornit především na rychlost a jednoduchost transakce, kterou web nabízí i díky své mobilní aplikaci pro Android a iOS. Kampaň byla nasazena v červnu a červenci jako online sponzoring a také na billboardech, citylightech a v rozhlase.

Venkovní reklama portálu Bezrealitky

Venkovní reklama portálu Bezrealitky

Kampaň vznikla spoluprací interního marketingového týmu a agentury FYI Prague, režii zajistili Givinar Kříž a Jordan Haj. Bezrealitky garantují úspěšnost propojení majitele se zájemci od poloviny loňského roku. Naprostá většina domů a bytů u nich totiž najde kupce do jednoho měsíce od zveřejnění nabídky, déle než tři měsíce svého kupce hledají jen 2 % nemovitostí. V případě nájemního bydlení se vážní zájemci ozvou zpravidla do pěti dní. Pokud by nedošlo k propojení zájemce a majitele do tří měsíců, prodlouží Bezrealitky zdarma platnost inzerátu.

„Zvolili jsme kombinaci jednoduchého sdělení pro outdoor, kde pokračujeme v přímé komunikaci naší garance, se vtipným rozvedením hlavních benefitů pomocí příběhů v audiovizuální části kampaně. Chceme jasně ukázat, jak rychlý a jednoduchý je díky Bezrealitky prodej i pronájem nemovitostí,“ popisuje Hendrik Meyer, šéf webu Bezrealitky. „Máme to štěstí, že znalost naší značky i služby je konstantně vysoká, proto si můžeme dovolit v některých formátech redukovat sdělení na tu nejelementárnější úroveň. A zbylé pak využít k tomu, abychom naopak předali náladu a tonalitu naší značky.“