Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Prodejce nábytku Ikea se stává hlasem proti domácímu násilí, v kampani od Triadu

Kampaní Ikea reaguje na přibývání domácího násilí, dlouhodobý společenský problém.

  • 26. 11. 2020 15:20

Domácí násilí je skutečné, i když není vždy vidět. To je hlavní myšlenka nové kampaně Za bezpečný domov prodejce nábytku Ikea. Ústředním prvkem kampaně je hraný, devadesátivteřinový spot se ženou v roli oběti a jejího muže coby násilníka, představují je herci Tereza Richterová a Jan Teplý mladší. Ikea kampaní reaguje na rostoucí výskyt domácího násilí, které dlouhodobě představuje závažný společenský problém. Téma domácího násilí bude po dobu následujících dvou let prioritou nejen pro komunikaci, a proto Ikea zároveň se spuštěním kampaně představila kroky, jimiž chce aktivně přispět ke zlepšení situace.

„Vizí Ikea je vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Jsme přesvědčeni, že domov by měl být bezpečným místem pro každého, což bohužel ale neplatí vždy. Proto jsme se rozhodli aktivně pomáhat obětem domácího násilí. Z dostupných dat víme, že 47 % žen zažilo některou z forem psychického násilí, 21 % žen má přímou zkušenost s fyzickým či sexuálně motivovaným násilím,“ říká Roman Bojko, manažer pro oblast rovnosti, diverzity a inkluze, Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Přístup k pojetí celé kampaně vznikal v úzké spolupráci s Koalicí NeNa, která sdružuje specializovaná centra pro ženy zažívající násilí Rosa, ProFem a Acorus. NeNa se zároveň pro toto téma stala odborným partnerem Ikey a bude jím po celou dobu trvání kampaně. Z jejích dat mimo jiné vyplývá, že letos se ve srovnání s loňskem zvýšil počet žádostí o pomoc průměrně o 40 %.

S hraným videem v režii Marka Partyše, které vytvořila agentura Triad Advertising v produkci Bistro Films, se diváci v televizi mohou setkat od 25. listopadu do 13. prosince. Spot emotivně zprostředkovává pocity a prožívání ženy, která je obětí domácího násilí. Ukazuje ji v typických situacích, kterým čelí – ekonomické a psychické násilí, kontrola a izolace. Společným jmenovatelem je permanentní strach, ve kterém se oběti nachází. Na kreativě spotů se podílel režisér Partyš s Triadem a také s klientem Ikea.

Televizi doplní dvacetisekundové rádiové spoty s konkrétními ukázkami manipulativních konverzací násilníka a oběti.

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2020/11/Ikea_CZ_Radio_spot_Morning-a02.wav https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2020/11/Ikea_CZ_Radio_spot_Afternoon-a02.wav

Hlavní kampaňové video bude v různých obměnách a formátech použito také pro sociální média Ikey, a to Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube. V online prostoru budou nasazeny šestisekundové bumpery a patnáctisekundové spoty celkem ve třech variantách. Každá z nich se zaměří na rozpoznání jiného projevu domácího násilí – omezování přístupu ke společným penězům, zvýšenou kontrolu či zastrašování.

Důležitou součástí kampaně je dočasná instalace v obchodních domech Ikea Černý Most, Brno a Ostrava. „Instalace bude mít podobu interaktivní edukační zdi s aktuálními daty poukazujícími na závažnost problému. Za zdí se budou ve smyčce přehrávat audio nahrávky s autentickými úryvky konverzací, které budou demonstrovat různé formy domácího násilí, včetně psychického a ekonomického. Kolemjdoucí zákazníci budou mít možnost zvednout telefon připevněný ke zdi a dát tak v roli svědků najevo, že takové chování netolerují,“ popisuje Marek Vomočil, kampaňový lídr a koordinátor komunikace Ikea Česká republika, Maďarsko, Slovensko. Po zvednutí sluchátka se ozve automaticky nahraný vzkaz s poděkováním za rozhodnutí aktivně zasáhnout do dění a s informací, kam se v podobných případech obrátit pro pomoc.

Interaktivní edukační zeď s červeným telefonem

Interaktivní edukační zeď s červeným telefonem

Kromě zdi se nakupující v obchodních domech setkají také se vzkazy, které dokreslují stinnou stránku domácího násilí, a to Opovaž se vylízt z baráku!, Beze mě jsi nula! nebo Budeš dělat, co ti řeknu! Výroky budou umístěny pomocí fólií na vybraná zrcadla přímo v pokojových instalacích v oddělení koupelen. Bude na nich uveden QR kód s přesměrováním na microsite kampaně.

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

„Chceme iniciovat veřejnou debatu a ve spolupráci s ostatními subjekty přispět ke zvýšení povědomí o domácím násilí a zároveň ke snížení míry jeho přijatelnosti ve společnosti. Na pomoc obětem domácího násilí věnujeme finanční příspěvek v hodnotě 3,8 milionu Kč vybraným neziskovým organizacím, které potřebným zajišťují materiální podporu, poradenství či azyl a starají se o vzdělávání pracovníků v první linii. V tomto případě jde především o lékaře a sociální pracovníky,“ doplnil Bojko. Komunikaci doplňuje aktivita směrem k vybraným angažovaným influencerům, kteří dostali 25. listopadu na Mezinárodní den proti násilí na ženách zásilku se symbolickým produktem Ikea a výzvou k podpoře kampaně. S influencery pracuje Ogilvy PR.

V rámci interní komunikace zrealizuje Ikea průzkum mezi svými zaměstnanci, aby zjistila jejich případnou přímou či nepřímou zkušenost s domácím násilím. Na toto téma také připraví ve spolupráci se sdružením NeNa sérii edukačních workshopů a zaměří se na dodatečné zavedení benefitů pro zaměstnance. Požádat o konzultaci a pomoc v případě, že se zaměstnanců domácí násilí týká, bude možné prostřednictvím existujícího programu Help. Program funguje jako zaměstnanecký benefit a má formu online či telefonických konzultací s externími odborníky na osobní, rodinná, právní a finanční témata. Využít ho mohou nejen zaměstnanci, ale také rodinní příslušníci žijící s nimi pod jednou střechou.

Interní i externí komunikace bude sjednocena pod oficiálním kampaňovým hashtagem #zabezpecnydomov.

Za bezpečný domov
Kreativní agentura
Triad Prague
Mediální agentury
Vizeum, Adexpres
PR agentura
Ogilvy Public Relations
Produkční agentura
Bistro Films
Značka
Ikea
Klient
Ikea
Nasazení
12. 11. 2020 - 13. 12. 2020
Obor
Dům / domácnost / hobby
Mediamix
Televize, Online, Social, Instore/POS
Režie, střih, spolupráce na kreativě
Marek Partyš
Creative director
Matouš Fridrich
Strategy director
Petra Jankovičová
Art director
Barbora Ivánová
Copywriter
Maroš Hámorský
Account director
Matej Paluš
Account manager
Nikola Luzárová
Producent
Jiří Ptáček
67%
Tweet
  • Adexpres
  • Bistro Films
  • Ogilvy Public Relations
  • Triad Prague
  • Vizeum
PR Brunch 18
  • EXPORT SALES MANAGER - kancelářské a školní potřeby
  • Marketing specialista
  • Obchodník v K&L Rock!
  • SPECIALISTA MARKETINGU
  • Junior Product Manager - farmacie
  • Partner pro klienty společnosti Spotify, CZ
  • Brand & Content Manager
  • Obchodní zástupce, fundraiser
  • UX Designer pro apku Práce za Rohem
  • Specialista Sklik
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Poslanecký výbor doporučil odvolat Daniela Köppla z rady pro vysílání

Poslanecký výbor doporučil odvolat Daniela Köppla z rady pro vysílání

Marek Prchal u Andreje Babiše po 10 letech končí

Marek Prchal u Andreje Babiše po 10 letech končí

Poslanci vybrali po třech finalistech do Rady ČT a Rady Českého rozhlasu
Hraje se o jedno místo v každé z rad

Poslanci vybrali po třech finalistech do Rady ČT a Rady Českého rozhlasu

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía
Kreativní studio a produkce spojují síly

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

„Trefné.“ „Odvážné sdělení.“ Reklamní kati hodnotí volební kampaně Fortuny i Tipsportu
Reklamní katovna

„Trefné.“ „Odvážné sdělení.“ Reklamní kati hodnotí volební kampaně Fortuny i Tipsportu

Národní galerie reklamy

Samoobslužná pizzerie 360pizza chce omladit, za mladými jde do jejich prostředí

Samoobslužná pizzerie 360pizza chce omladit, za mladými jde do jejich prostředí

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Pro mladé Čechy je klíčová vnitřní duševní pohoda. Jen pětina z nich jí ale skutečně dosahuje
  • In creative: marketing od základů po střechu
  • Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Provozní manažerkou LCG New Media se stala Lenka Koryntová
Agentura meziročně rostla o 20 %

Provozní manažerkou LCG New Media se stala Lenka Koryntová

Mluvčím ministerstva zahraničí je Daniel Drake

Mluvčím ministerstva zahraničí je Daniel Drake

Mediální agentura MediaCom se po globální fúzi mění na EssenceMediacom
V čele David Novák, Marek Bačo povýšil

Mediální agentura MediaCom se po globální fúzi mění na EssenceMediacom

Jiří Udatný po 20 letech v GroupM přechází do Seznamu
Z mediálky do internetové jedničky

Jiří Udatný po 20 letech v GroupM přechází do Seznamu

Digitální agentura Cognito vstupuje do Asociace.biz

Digitální agentura Cognito vstupuje do Asociace.biz

Michal Suchánek a Petr Kolečko mají na rádiu Frekvence 1 talk show Cože

Michal Suchánek a Petr Kolečko mají na rádiu Frekvence 1 talk show Cože

Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku
Dvě nové zahraniční zpravodajky

Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku

Z nabídky Skylinku zmizel Canal+ Domo, přijde Canal+ Action

Z nabídky Skylinku zmizel Canal+ Domo, přijde Canal+ Action

Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group
Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere

Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group

Socialsharks pracují nově pro E.on, KFC a víc pro Škodu

Socialsharks pracují nově pro E.on, KFC a víc pro Škodu

Jiří Udatný odchází z GroupM, datově analytické oddělení vede Renata Rosendorfská
Odchod po 20 letech

Jiří Udatný odchází z GroupM, datově analytické oddělení vede Renata Rosendorfská

Produkční agentura Nice! se rozrůstá a hlásí nové tváře

Produkční agentura Nice! se rozrůstá a hlásí nové tváře

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
  • Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou
  • Práce v redakci i předplatné. Nejistota v oboru vede ke kombinovaným strategiím
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Topic PR PR Trainee
Digital First Marketing Group PPC specialista
Digital First Marketing Group Traffic Manager
Digital First Marketing Group Marketingový stratég
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT