Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Prodejce nábytku Ikea se stává hlasem proti domácímu násilí, v kampani od Triadu

Kampaní Ikea reaguje na přibývání domácího násilí, dlouhodobý společenský problém.

  • 26. 11. 2020 15:20

Domácí násilí je skutečné, i když není vždy vidět. To je hlavní myšlenka nové kampaně Za bezpečný domov prodejce nábytku Ikea. Ústředním prvkem kampaně je hraný, devadesátivteřinový spot se ženou v roli oběti a jejího muže coby násilníka, představují je herci Tereza Richterová a Jan Teplý mladší. Ikea kampaní reaguje na rostoucí výskyt domácího násilí, které dlouhodobě představuje závažný společenský problém. Téma domácího násilí bude po dobu následujících dvou let prioritou nejen pro komunikaci, a proto Ikea zároveň se spuštěním kampaně představila kroky, jimiž chce aktivně přispět ke zlepšení situace.

„Vizí Ikea je vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Jsme přesvědčeni, že domov by měl být bezpečným místem pro každého, což bohužel ale neplatí vždy. Proto jsme se rozhodli aktivně pomáhat obětem domácího násilí. Z dostupných dat víme, že 47 % žen zažilo některou z forem psychického násilí, 21 % žen má přímou zkušenost s fyzickým či sexuálně motivovaným násilím,“ říká Roman Bojko, manažer pro oblast rovnosti, diverzity a inkluze, Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Přístup k pojetí celé kampaně vznikal v úzké spolupráci s Koalicí NeNa, která sdružuje specializovaná centra pro ženy zažívající násilí Rosa, ProFem a Acorus. NeNa se zároveň pro toto téma stala odborným partnerem Ikey a bude jím po celou dobu trvání kampaně. Z jejích dat mimo jiné vyplývá, že letos se ve srovnání s loňskem zvýšil počet žádostí o pomoc průměrně o 40 %.

S hraným videem v režii Marka Partyše, které vytvořila agentura Triad Advertising v produkci Bistro Films, se diváci v televizi mohou setkat od 25. listopadu do 13. prosince. Spot emotivně zprostředkovává pocity a prožívání ženy, která je obětí domácího násilí. Ukazuje ji v typických situacích, kterým čelí – ekonomické a psychické násilí, kontrola a izolace. Společným jmenovatelem je permanentní strach, ve kterém se oběti nachází. Na kreativě spotů se podílel režisér Partyš s Triadem a také s klientem Ikea.

Televizi doplní dvacetisekundové rádiové spoty s konkrétními ukázkami manipulativních konverzací násilníka a oběti.

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2020/11/Ikea_CZ_Radio_spot_Morning-a02.wav https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2020/11/Ikea_CZ_Radio_spot_Afternoon-a02.wav

Hlavní kampaňové video bude v různých obměnách a formátech použito také pro sociální média Ikey, a to Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube. V online prostoru budou nasazeny šestisekundové bumpery a patnáctisekundové spoty celkem ve třech variantách. Každá z nich se zaměří na rozpoznání jiného projevu domácího násilí – omezování přístupu ke společným penězům, zvýšenou kontrolu či zastrašování.

Důležitou součástí kampaně je dočasná instalace v obchodních domech Ikea Černý Most, Brno a Ostrava. „Instalace bude mít podobu interaktivní edukační zdi s aktuálními daty poukazujícími na závažnost problému. Za zdí se budou ve smyčce přehrávat audio nahrávky s autentickými úryvky konverzací, které budou demonstrovat různé formy domácího násilí, včetně psychického a ekonomického. Kolemjdoucí zákazníci budou mít možnost zvednout telefon připevněný ke zdi a dát tak v roli svědků najevo, že takové chování netolerují,“ popisuje Marek Vomočil, kampaňový lídr a koordinátor komunikace Ikea Česká republika, Maďarsko, Slovensko. Po zvednutí sluchátka se ozve automaticky nahraný vzkaz s poděkováním za rozhodnutí aktivně zasáhnout do dění a s informací, kam se v podobných případech obrátit pro pomoc.

Interaktivní edukační zeď s červeným telefonem

Interaktivní edukační zeď s červeným telefonem

Kromě zdi se nakupující v obchodních domech setkají také se vzkazy, které dokreslují stinnou stránku domácího násilí, a to Opovaž se vylízt z baráku!, Beze mě jsi nula! nebo Budeš dělat, co ti řeknu! Výroky budou umístěny pomocí fólií na vybraná zrcadla přímo v pokojových instalacích v oddělení koupelen. Bude na nich uveden QR kód s přesměrováním na microsite kampaně.

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

Ikea: Za bezpečný domov (Triad Advertising)

„Chceme iniciovat veřejnou debatu a ve spolupráci s ostatními subjekty přispět ke zvýšení povědomí o domácím násilí a zároveň ke snížení míry jeho přijatelnosti ve společnosti. Na pomoc obětem domácího násilí věnujeme finanční příspěvek v hodnotě 3,8 milionu Kč vybraným neziskovým organizacím, které potřebným zajišťují materiální podporu, poradenství či azyl a starají se o vzdělávání pracovníků v první linii. V tomto případě jde především o lékaře a sociální pracovníky,“ doplnil Bojko. Komunikaci doplňuje aktivita směrem k vybraným angažovaným influencerům, kteří dostali 25. listopadu na Mezinárodní den proti násilí na ženách zásilku se symbolickým produktem Ikea a výzvou k podpoře kampaně. S influencery pracuje Ogilvy PR.

V rámci interní komunikace zrealizuje Ikea průzkum mezi svými zaměstnanci, aby zjistila jejich případnou přímou či nepřímou zkušenost s domácím násilím. Na toto téma také připraví ve spolupráci se sdružením NeNa sérii edukačních workshopů a zaměří se na dodatečné zavedení benefitů pro zaměstnance. Požádat o konzultaci a pomoc v případě, že se zaměstnanců domácí násilí týká, bude možné prostřednictvím existujícího programu Help. Program funguje jako zaměstnanecký benefit a má formu online či telefonických konzultací s externími odborníky na osobní, rodinná, právní a finanční témata. Využít ho mohou nejen zaměstnanci, ale také rodinní příslušníci žijící s nimi pod jednou střechou.

Interní i externí komunikace bude sjednocena pod oficiálním kampaňovým hashtagem #zabezpecnydomov.

Za bezpečný domov
Kreativní agentura
Triad Advertising
Mediální agentury
Vizeum, Adexpres
PR agentura
Ogilvy Public Relations
Produkční agentura
Bistro Films
Značka
Ikea
Klient
Ikea
Nasazení
12. 11. 2020 - 13. 12. 2020
Obor
Dům / domácnost / hobby
Mediamix
Televize, Online, Social, Instore/POS
Režie, střih, spolupráce na kreativě
Marek Partyš
Creative director
Matouš Fridrich
Strategy director
Petra Jankovičová
Art director
Barbora Ivánová
Copywriter
Maroš Hámorský
Account director
Matej Paluš
Account manager
Nikola Luzárová
Producent
Jiří Ptáček
67%
Tweet
  • Adexpres
  • Bistro Films
  • Ogilvy Public Relations
  • Triad Advertising
  • Vizeum
iMucha Show
  • PRODUCT MANAGER RETAIL
  • Asistent/ka obchodního oddělení
  • Event coordinator
  • Online Marketing Executive
  • Marketing Specialist
  • Specialista eshopu s přesahem do marketingu (PHA) IQM: 2240
  • Junior fundraiser/ka
  • STAŇ SE MANAŽERKOU A POJĎ S NÁMI POSOUVAT NAŠI ZNAČKU!
  • Asistent/ka vedení společnosti
  • Práce snů pro specialistu na sociální sítě
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
Jak OSINT pojímají česká média

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
Spor o roční odměnu zatím nemá řešení

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města
Po 73 letech pronájmu ve svém

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent
Čerstvá data z monitoringu reklamy

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
Poslechněte si podcast Médiáře

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Národní galerie reklamy

Birell se propaguje jako ideální letní nealko, Bařinův spot se odehrává v kempu

Birell se propaguje jako ideální letní nealko, Bařinův spot se odehrává v kempu

Livesport nasadil globální kampaň. Petra Kvitová v ní střídá Petra Čecha

Livesport nasadil globální kampaň. Petra Kvitová v ní střídá Petra Čecha

Nové ochucené nealko pivo BirGo se představuje v intenzivní kampani

Nové ochucené nealko pivo BirGo se představuje v intenzivní kampani

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy
V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus
Dynamických CLV je v metru už 70

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk
Sáhnou po letácích i e-shopy?

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media
Tendr doručovatele má vítěze

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera
O nejlepší text ve veřejném prostoru

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
Nové nástroje od výzkumných agentur

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů
Čerstvé výsledky Radioprojektu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
Po pěti letech zpět v televizi

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
  • Konzum udělal z recenze nejdůležitější žánr
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer
In creative Účetní s přesahem do finančního řízení

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT