Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

„První pivo je na nás.“ Přichází největší pozvání na jedno od Plzeňského Prazdroje

Kde se pivo čepuje, svět se zase točí, zvou do hospod nové spoty Pilsner Urquell od Triadu.

  • 22. 05. 2020 13:15

První pivo je na nás
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
25. 05. 2020
Mediamix

Od 25. května se po omezeních kvůli koronaviru naplno obnovuje provoz hospod a restaurací. Jejich znovuotevření podpoří plzeňský pivovar dosud největší akcí ve svých dějinách, která dostala název První pivo je na nás. Každý zákazník, který si objedná pivo ve kterékoli hospodě, kde mají Pilsner Urquell na čepu, tedy dostane další pivo na účet pivovaru. Akcí chce pivovar poděkovat štamgastům za jejich věrnost a podpořit hospody v jejich restartu. Plzeňský pivovar takto chce milovníkům piva načepovat celkem milion piv. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí. Akce proběhne v Česku i na Slovensku.

„Hospody se od 25. května opět naplní čilým ruchem a cinkáním půllitrů. Rozhodli jsme se tento okamžik oslavit největší akcí v dějinách pivovaru a pozvat na jedno čepované všechny naše věrné štamgasty. Chceme jim takto poděkovat za zodpovědné chování v době krize a zároveň vyslat výzvu k návratu do normálního života, do něhož patří i posezení s přáteli v oblíbené hospodě či restauraci,“ vysvětluje marketingová manažerka Pilsner Urquell Eva Andrejčáková.

Zmíněnou aktivitu mohou restaurace uspořádat kdykoli v termínu od 25. května do 7. června podle toho, kdy mají v plánu otevřít a kdy budou na akci pro štamgasty připraveni. Akce je omezená na jedno pivo na osobu a platí do vypití poskytnutého množství dané provozovně.

Pilsner Urquell: První pivo je na nás (Triad Advertising)

Pilsner Urquell: První pivo je na nás (Triad Advertising)

Koncept Kde se pivo čepuje, svět se zase točí a integrovanou komunikační kampaň vytvořila agentura Triad Advertising v spolupráci s produkcí Stink Films. Režie spotu se ujal Jakub Jirásek, fotografem kampaně je Jiří Faix.

„Vytvořili jsme největší pozvání na pivo, abychom poděkovali Čechům a Slovákům a zároveň podpořili pozitivní náladu. Naše národy byly v mnohém vzorem pro ostatní země. Když bylo třeba, tak jsme dokázali svůj svět zastavit. Teď ale přišel čas ho znovu rozhýbat. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí,“ vysvětluje Petra Jankovičová z Triadu.

Kampaň proběhne ve dvou fázích v televizi a online. V pondělí 25. května, tedy v den znovuotevření hospod, také na titulních stránkách významných deníků v Česku. Mediální plánování má na starosti agentura Wavemaker.