Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Psi ve spotu krmiva Brit stolují v Chateau Kotěra

“Skutečný kulinářský zážitek pro psy” ukazuje spot agentur Hausgemacht a Boogie Films.

  • 07. 03. 2019 00:00

Kreativní agentura
Produkční agentura
Klient
Nasazení
01. 03. 2019 - 31. 03. 2019
Mediamix
Režie

Vafo Praha, český výrobce prémiových krmiv Brit, zahajuje kampaň na podporu produktové řady Brit Fresh. Spot běží v České televizi a na Primě 1. do 31. března. K vidění bude také na YouTube (jako třicetivteřinový preroll a šestivteřinový bumper) a na Facebooku na stránce značky Brit (tam rozšířená verze spotu o stopáži 54 vteřin). Cílem kampaně je ukázat zákazníkům, že nová řada krmiv Brit Fresh je skutečný kulinářský zážitek pro psy.

Produkce spotu se ujala Boogie Films, která na přípravě strávila čtyři týdny. O kreativní zpracování se postarala agentura Hausgemacht. Režii měl na starosti Jan Truhlář, za kamerou stál Martin Štěpánek. Atmosféru poté dokresluje hudba skladatele Karla Havlíčka, jenž udělal devět variant cover verze Happy Together. Dějištěm spotu se stala luxusní restaurace hotelu Chateau Kotěra. Při přípravě a při natáčení se spotřebovalo 120 kilo suchého a 40 kilo konzervovaného krmiva pro psy.

“Po čtyřech letech se naše komunikační platforma posouvá z totální autenticity, kdy jsme natáčeli chovatele s jejich čtyřnohými parťáky, do klasického reklamního spotu s herci a trénovanými pejsky. Řada Brit Fresh je jiná než Brit Care, a tudíž cílíme na trošku jinou skupinu zákazníku. Vzhledem k tomu, že zvířátka se objevují ve většině spotů – finanční služby, léčiva, cestování -, dali jsme do spotu psů raději víc najednou, a to do nezvyklého prostředí luxusní restaurace,” říká k nové kampani Martin Šámal, marketingový ředitel Vafo Praha.

“V reálném životě jsme odkoukali, že někteří pejskaři doslova trpí, když jejich zvířecí parťáci nemůžou to, co oni. Že psům nemůžou dopřát všechny vymoženosti života ve vyspělé civilizaci. Že nemůžou třeba jezdit na elektrické koloběžce, jít do Dejvického divadla nebo mít registrovaného partnera. Ve spotu jsme popustili uzdu fantazii a splnili jedno z reálnějších přání – jít se svým psem do luxusní restaurace a dát si nějakou exkluzivní dobrotu, jakou si obvykle dopřáváme jen my lidé,” dodává Petr Hanousek, jednatel firmy Hausgemacht.