Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Půjčování aut HoppyGo má letní kampaň, na internetu cílí hlavně na mladé

Dceřinka automobilky Škoda spotem předsvědčuje, že půjčit si auto od majitele je snadné.

  • 15. 06. 2020 21:00

Český zprostředkovatel zápůjček aut HoppyGo, dceřiná firma automobilky Škoda, startuje hlavní letní sezonu, kterou budou letos Češi vinou koronaviru pravděpodobně trávit především v tuzemsku. I vzhledem k rostoucí poptávce po dlouhodobých zápůjčkách (už teď nyní uživatelé služby plánují letošní dovolenou) přichází HoppyGo s novou kampaní. V ní si služba dává za cíl měnit pohled na vlastnění automobilů a nabízet alternativu v podobě jednoduchých zápůjček podle potřeb.

Nový spot ukazuje, že dnes už není zapotřebí vlastnit auto, ale přesto ho je možné mít neustále po ruce, a navíc si jednoduše a bez papírování vybírat vůz. Kampaň rovněž prezentuje nadstandardní výhody, které HoppyGo nabízí, a vysvětluje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě. Kampaň vzniklá ve spolupráci s kreativním týmem Alternaut Collective byla spuštěna začátkem června a bude trvat po celou dobu letní sezony, nejmíň čtyři měsíce. Hlavním komunikačním kanálem je online, včetně sociálních sítí. Cílovou skupinou je především mladší klientela, která má blízko k využívání inovativních služeb.

„Naším cílem bylo jednoduše vysvětlit službu společně s nejčastějšími příklady jejího využití přímo od našich zákazníků. Klasická prezentační videa jsou často nudná a zdlouhavá a s naší cílovou skupinou by jistě nerezonovala. Proto jsme použili data z našich průzkumů a vytvořili jsme netradiční dvouminutový scénář, který má informativní charakter, ale jeho kreativní aspekty zároveň silně podporují zapamatovatelnost značky,“ uvádí marketingový ředitel HoppyGo Matěj Lupták.

Nevlastníte auto? Půjčte si ho přímo od majitele
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2020 - 30. 09. 2020
Obor
Mediamix
Tvář značky