Queens představuje „streetwear po našem“, tvářemi kampaně jsou Annet X a Karlo

V komunikaci zacílené na mladé jsou i ponožky v sandálech či maskáče na výlet do přírody.

  • 14. 09. 2020 00:00

Streetwear po našem je nová brandová kampaň Queensu, do níž obchod místo no name modelů z agentury obsadil své oblíbené influencery - zpěvačku Annet X a rappera Karla: „Oblékli jsme je do toho nejlepšího ze streetwearu, protože prémiové kousky nemá cenu šetřit na speciální příležitost, a odvezli na chalupu ukrytou v chráněné krajinné oblasti Kokořínsko. Chtěli jsme ukázat, že ve stylu může být člověk kdekoliv - ve městě, na návsi nebo třeba v lese.“

„Většina z nás tráví vzhledem k okolnostem letošní rok v Česku nebo na Slovensku. A tak hrajeme v kampani hlavně na kontrast typicky domácké atmosféry se stylovými outfity. Dávno už neplatí, že trendy patří jen velkým městům, móda funguje v každém prostředí. Naši trendsetteři se taky bez problémů vyrovnají zahraničním hvězdám,“ říká Igor Petrikovič, brand manažer Queensu. „Hlavní tváře kampaně pak posouvají influencer marketing na nový level - Annet X a Karlo jsou i na světové poměry unikátní, oba našli svůj osobitý styl, tvoří v rodném jazyce a pro naši cílovku jsou uvěřitelní,“ věří Petrikovič.

„Naši novou brandovou kampaň jsme postavili na videu a precizním mediaplánu. Nechceme lidi spamovat jednou fotkou, ale ukázat jim celou šíři sortimentu, a tak v průběhu měníme její vizuál. O to komplexnější byla produkce, kterou jsme dělali inhouse,“ popisuje marketingový ředitel Queensu Lukáš Vít Rýdl. „Chceme mít naprostou kontrolu nad frekvencí a zásahem kampaně, takže jsme se spojili s novým partnerem na digitální marketing, agenturou Marketup. Jde nám hlavně o podporu brand awareness, a tak jsme zapojili brandlifty na Facebooku a YouTube a také cílení přes real-time bidding a přímý nákup pro display.“

Kampaň cílí na lidi ve věku 18 až 34 let a běží od 1. září do 30. listopadu organicky i sponzorovaně na Instagramu, Facebooku, YouTube a na dalších displejových plochách. Kreativa, styling i kompletní produkce kampaně vznikala inhouse, pracoval na ní tým pěti lidí. Editorial fotografoval Filip Poreba, videa točila Veronika Donutková, hudbu dělali Radimo a Karlo a o makeup se postaral Zdeněk Fencl. Kampaňové video vidělo jen za týden od startu skoro 450.000 lidí a 97 % ho dokoukalo do konce.

V pěti různých outfitech se objevily značky, které v Česku a na Slovensku prodává exkluzivně jenom Queens - například Daily Paper, Fred Perry, Preach, Suicoke nebo Poutnik by Tilak v kombinaci se streetwear klasikou jako Stüssy, Carhartt, Adidas a Soulland. Inspirací byl i osobní styl Annet X a Karla. Jednotlivé looky doplnily autorské šperky značek Nastassia Aleinikava a Bold Studio by Marketa Kratochvilova a rezonují v nich i typické česko-slovenské fashion momenty, jako ponožky v sandálech nebo maskáče na výlet do přírody.

Nejde o první počin Queensu s influencery v hlavní roli, do svých marketingových aktivit je obchod zapojuje pravidelně. Nová kampaň tak navazuje na sérii videí Od hlavy až k patě. Tu režíroval Martin Štembera alias Flashfaker. Hlavními tvářemi reklamních spotů byli skateboardista Maxim Habanec, hudebníci Calin, Dalyb a Smack a další. Aktuálně Queens spolupracuje se třemi desítkami influencerů a respektovaných umělců.

Kampaňové fotografie

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Queens: Streetwear po našem. Foto: Filip Poreba

Streetwear po našem
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 09. 2020 - 30. 11. 2020
Mediamix
Art director
Fotografie
Insight & koncept
Insight & koncept