Radegast pokračuje v boji za vodu v krajině, sochou z ledu i spotem od Boomerangu

Spot režíroval Juraj Janiš v produkci Boogie. Součástí kampaně je ledová socha v Beskydech.

  • 29. 06. 2021 12:35

Radegast patří dlouhodobě ke světové špičce pivovarů s nejnižší spotřebou vody při výrobě piva. Proto se také boj o vodu a její udržení v krajině dlouhodobě promítá do aktivit a komunikace této značky. Znázorňuje to rovněž v novém reklamním spotu Každá kapka má smysl.

Spot, který navazuje na předchozí komunikaci, připravila agentura Boomerang Communication, režie se ujal Juraj Janiš a produkce Boogie Films. Na začátku kampaně poběží v televizích delší čtyřicetivteřinová verze, později její kratší varianty. Součástí dlouhodobé kampaně budou také další online aktivity z dílny agentury Boomerang.

„Radegast nezůstává ohledně boje o vodu jen u proklamací. Dlouhodobě spolupracuje například s organizací Salamandr. Jednou z aktivit bylo minulý týden také založení tůně na Pustevnách a rozpuštění ledové sochy boha Radegasta právě do této tůně. Další tůně budou v Beskydech vznikat v průběhu roku,” říká marketingový ředitel značky Radegast Josef Jalůvka.

Radegast je v boji o vodu dlouhodobě aktivní. Nošovický pivovar dokázal za posledních 12 let snížit spotřebu vody potřebnou na výrobu piva o přibližně 40 %. V posledních letech mu tak stačí na uvaření jednoho půllitru piva jen 1,27 litru vody. To ho řadí ke světové špičce.

Každá kapka má smysl
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Creative leader
Team leader
Idea maker