Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ratar má spot s vlkem z Maďarska a hercem z Londýna od režiséra ze Slovenska

Když se zase otevřely hranice, pivo Radegast Ratar se konečně dočkalo nového spotu.

  • 28. 08. 2020 00:30

Plzeňský Prazdroj připravil s agenturou Boomerang Communication novou komunikační kampaň pro Radegast Ratar, nejvíc hořké pivo v historii pivovaru. Ve spotu, jenž poběží v televizi i online, se hrdina příběhu na beskydské samotě setkává s vlkem, který útočí na jeho ovce.

„Radegast dlouhodobě komunikuje spoty, ve kterých hrdinové překonávají hořké překážky. Doteď jsme se ale soustředili primárně na toto překonávání. V novém spotu Radegast Ratar poprvé vykreslujeme i charakter chlapa, který je postaven před mimořádně hořké rozhodnutí, v němž prokáže svou zralost,“ zmiňuje Marek Grabovský, senior brand manažer Radegastu, který za Plzeňský Prazdroj kampaň řídí.

Natáčení muselo být kvůli koronavirové krizi odloženo z původního březnového termínu, kdy nebylo možné, aby přicestoval herec z Londýna ani vlci z Maďarska. „Nechtěli jsme dělat kompromisy využívat například psy podobné vlkům. Šlo nám o maximální autenticitu,” dodává Grabovský. Nakonec se hranice uzavřely i pro režiséra ze Slovenska a celou kampaň tak bylo potřeba posunout na podzim. Její realizace tedy proběhla až letos v červenci.

Maďarský vlk

Maďarský vlk

Z natáčení

Z natáčení

Herec z Londýna

Herec z Londýna

Kromě televizního spotu zahrnuje kampaň, startující 24. srpna, také online komunikaci v podobě bannerů, videí, kampaň na Facebooku a Instagramu, venkovní i instore komunikaci. Radegast Ratar je k dostání čepovaný ve vybraných podnicích po celém Česku, lahvový i v plechovkách ve vybraných supermarketech.

Vlk
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
24. 08. 2020
Mediamix
Režie online spotů
Creative team leader
Idea maker
Online kreativa
Account director
Fotografie