Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Rajzujte, špásujte, dejte si klobás, zvou České dráhy na eurovíkendy

Cesty vlakem do evropských metropolí propagují minimalistické printy i spoty v rádiích.

  • 19. 05. 2019 14:40
České dráhy

Vlak je jediným obrázkovým prvkem na minimalistických plakátech

Jsme si blíž, než myslíte
Kreativní agentura
Značka
Creative director, art director
Creative director, copywriting
Copywriting
Art director
Agency producer
Account director
Account manager

Nová kampaň pro České dráhy od Havasu, propagující výhodné jízdenky do okolních metropolí, zaměřila na to, co nás sbližuje, co máme se sousedy v Evropě společného. „Kampaň vsadila na vizuální minimalismus, který stručně a jasně vyjadřuje blízkost kultur i míst, a to v podobě slov, která čeština přebrala z okolních zemí. Rajzovat tak můžete do Vídně a ochutnat tamní verzi knödelu, zajít si na sacher torte či si zašpásovat třeba v Prateru, do Budapešti zase vyrazit na kolbász a tak dál a tak dál. Tedy vlastně blíž,“ uvádí agentura. V médiích se kampaň objevila v printu, outdooru, onlinu a regionálních rádiích v Praze, Brně, Olomouci a Ostravě. Rádiový spot, založený na známé Straussově valčíkové melodii a doplněný zpěvem, ukazuje těšení právě na výlet vlakem za vídeňskou klasikou. Havas s touto kampaní uspěl i na vyhlášení ADC Czech Creative Awards, kdy bral bronz za outdoorové vizuály.

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)

České dráhy: Jsme si blíž, než si myslíte (Havas Prague)