Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Reklama na jogurty Hollandia je poprvé v televizi

Vůbec první televizní spot české mlékárny odstartuje 10. února na stanicích skupiny Prima.

  • 10. 02. 2019 00:00

Česká mlékárna Hollandia během února podpoří svou řadu Selských jogurtů kampaní v duchu hesla Kvalitu neoklameš. Cílem je vyzdvihnout benefity jogurtů, které se vyrábějí podle tradiční receptury a obsahují jen čerstvé mléko, jogurtové kultury a ovoce. Pro Hollandii půjde o vůbec první reklamní kampaň v televizi, respektive první její televizní spot. „Doplnění mediálního mixu o televizní reklamu je logickým krokem pro ucelení 360° marketingové komunikace,“ poznamenává klient.

Strategii a kreativu obstarala komunikační a strategická agentura Grizzlink. K tvorbě televizního spotu si přizvala na pomoc produkci Pixtream a o režii se postaral Michal Orsava.

Spot bude k vidění od 10. února na stanicích skupiny Prima. Kromě toho bude kampaň probíhat také v rádiu (Evropa 2, Hitrádia), na internetu (Facebook, Google, YouTube) a na venkovních nosičích (bigboardy a citylighty po celé Praze). V březnu pak podobná kampaň proběhne na Slovensku.

Hollandia: Kvalitu neoklameš (Grizzlink)

Hollandia: Kvalitu neoklameš (Grizzlink)

„Náš reklamní spot je natáčen v bezprostředním okolí naší farmy. Jeho klíčové sdělení je takové, že u nás pomyslný inspektor nejenže nemůže najít žádný prohřešek, ale dokonce se během ochutnání Selského jogurtu zasní natolik, že na chvíli vypadne ze své přísné role a náš produkt ho okouzlí,“ přibližuje Jan Škoda, marketingový manažer firmy Hollandia Karlovy Vary.

Kvalitu neoklameš
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
01. 10. 2018 - 31. 12. 2019
Mediamix
Creative director