Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Reklamní spot Havana Club od Kretíka a spol. představuje svět generace Z

Havana upouští od svých tradičních kubánských prvků a překlápí se do street komunity.

  • 31. 01. 2020 01:50

Havana Club 7
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
12. 01. 2020 - 28. 02. 2020
Mediamix
Fotografie

Prodejce kubánských rumů Havana Club spustil novou kampaň, kterou chce podpořit globální přeměnu značky z kubánských rytmů do urban/street kultury. Dvouměsíční kampaň, jejíž základním prvkem je nový spot, je součástí kreativy pro značku Havana Club na rok 2020 z dílny agentury Bookin Agency Matěje Kretíka.

Reklamní Spot Havana Club vznikl v rámci globálního přerodu značky do street komunity. Havana tak upouští od svých tradičních kubánských prvků, jako jsou pláže, stará auta a taneční rytmy, kterými je Kuba charakteristická, a místo toho se zaměřuje na nastupující generaci Z, její kulturu, hodnoty a životní styl ulice. První vlna kampaně běží od poloviny ledna do konce února 2020. Vidět bude především na Instagramu, Facebooku a YouTube. Podpořena bude i offline, a to citylighty a rolling boardy.

Zmíněným přerodem značky provede nový spot, s jehož námětem přišla značka Havana Club a který rozpracoval režisér Martin Štembera alias Flashfaker. Reklama vypráví příběh párty ve městě od začátku do konce a zároveň tak oslovuje novou cílovou skupinu – mladé lidi, kteří žijí městským životem, nocí a nespoutaným mládím. Protagonisty spotu jsou známé tváře, tedy herec Janek Gregor a modelka Tereza Marie Valtová.

Z kampaně značky Havana Club od Bookin Agency. Foto: Kubo Križo

Z kampaně značky Havana Club od Bookin Agency. Foto: Kubo Križo

Diváky spot spot přenáší do Pražanům dobře známých míst. Točilo se v holešovickém Vnitroblocku, klubu Retro či odstavené tramvaji u D1. Samotné natáčení probíhalo během jednoho dne. „Natáčeli jsme nějakých dvacet hodin. I přes povolení natáčet v odstavené tramvaji u D1 zde proběhlo několik kontrol policií, což byla asi jediná menší komplikace v rámci natáčení,“ podotkl producent Kretík. Reklama se natáčela na klasický 16 mm film: „Je to vždy tak trochu komplikace, protože se člověk hned nedozví, jestli má záběr, který si představoval a jak dopadl. Musí se čekat na vyvolání filmu a digitalizaci. Nicméně výsledný snímek, pokud se vše povede, vždy stojí za to.“

Nová dvouměsíční kampaň Havana Clubu je startem dlouhodobější spolupráce s Bookin Agency, která má na starost kompletní kreativu na sociálních sítích pro letošní rok. „Těšit se můžeme na Real Urban Madness, což je hlavní vize Havany. Budeme mapovat tour hudebního labelu Milion+, se kterým Havana spolupracuje už delší dobu. Dál proběhne komunikace světových tváří Havana Clubu, kterými jsou například rapper Skepta, Tommy Cash, Kelvyn Colt nebo uskupení Places + Faces,“ přibližuje Matěj Kretík.