„Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ hlásá Staropramen při fotbalovém Euru

Hynek Čermák, Jaroslav Šilhavý a Jan Špaček jsou protagonisty spotu značky k šampionátu.

  • 29. 06. 2021 17:25

Staropramen: Reprezentovat je pro nás nejvíc (Yinachi)

Staropramen: Reprezentovat je pro nás nejvíc (Yinachi)

Pivní značka Staropramen, která je od roku 2019 partnerem české fotbalové reprezentace, přišla s letošním evropským šampionátem ve fotbalu s „hrdinskou“ kampaní Reprezentovat je pro nás nejvíc. Protagonisty nového spotu jsou herec Hynek Čermák, trenér české fotbalové reprezentace Jaroslav Šilhavý a smíchovský sládek Jan Špaček. Trojice hrdinů se divákům představí v televizním spotu nebo v outdooru, ale také v online prostředí, zejména na sociálních sítích.

„Prostřednictvím této kampaně odkazujeme na poctivé řemeslo, píli a důslednost, které vedou k co nejlepšímu výsledku. To všechno jsou vlastnosti spojující naše hrdiny, kteří se stali tvářemi této kampaně,“ říká David Šeberle, senior brand manager Staropramenu.

Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž v obchodech, hospodách a restauracích o ceny s fotbalovou tematikou. Promotion s mottem Spolu za výhrou běží od 1. června až do konce šampionátu 11. července.

Plechovky s podobiznami hráčů národního týmu

Plechovky s podobiznami hráčů národního týmu

„Mechanika soutěže je jednoduchá. V obchodech stačí kupovat piva Staropramen, Smíchov, Jedenáctka nebo Ležák ve speciální fotbalové edici a sbírat kódy z plechovek a lahví. V hospodách a restauracích se konzumenti do soutěže mohou zapojit po zakoupení dvou čepovaných piv Staropramen,“ uvádí Šeberle. Spotřebitelé mohou vyhrát televizor či třeba dresy podepsané reprezentanty.

Staropramen: Reprezentovat je pro nás nejvíc (Yinachi)

Staropramen: Reprezentovat je pro nás nejvíc (Yinachi)

Reprezentovat je pro nás nejvíc
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2021
Creative director, copywriter