Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Ríša s Aničkou lákají na letní dovolenou v Česku koupenou přes Slevomat

Aktuální spoty opět vznikaly inhouse, mediální plánování zařídila agentura Knowlimits.

  • 02. 06. 2020 09:35

Zážitkový portál Slevomat má novou letní kampaň. Láká na dovolenou v tuzemsku. S heslem Letní dovolená v Česku začíná u nás běží od 1. června na televizních stanicích Prima Group, Nova Group či Televize Seznam a na videowebu YouTube. Součástí kampaně je masivní display, primárně v obsahové síti Seznamu.

Reklamní spoty, které vznikaly inhouse, lákají na dovolenou v Adršpachu, na Lipně nebo na Pálavě. Hlavními tvářemi jsou herec Richard Jaroslav Müller a herečka Anna Randárová. Mediální plánování mají na starost Knowlimits.

“Slevomat se za deset let své existence vyprofiloval jako významný prodejce dovolených s výrazným vlivem na tuzemský cestovní ruch. Od kampaně si slibujeme, že se Slevomat stane pro mnoho zákazníků synonymem pro dovolenou v Česku,” přiblížila brand manažerka Slevomatu Pavlína Štochlová. Aktuální prodeje na hlavní sezonu tomu už odpovídají. Portál aktuálně nabízí stovky pobytů v Česku, přibližně polovinu z nich je navíc možné zakoupit i na týden a déle. V nabídce jsou chaty a chalupy, luxusní resorty i netradiční místa (například ubytování na jachtě nebo v korunách stromů).

Vzhledem k současné krizi a tudíž i úbytku zahraničních turistů nabízí Slevomat nejširší nabídku v hlavním městě. Poptávka i nabídka pobytů v Praze je v historii portálu aktuálně největší. „Během léta bychom chtěli zákazníkům poskytnout tu nejširší možnou nabídku lokálních  zážitků a zaměřovat se budeme například i na vstupenky na hrady a zámky, do muzeí či zooparků. Už teď si ale v místě pobytu na Slevomatu mohou lidé pořídit třeba oběd nebo degustační menu, sjezd na koloběžkách, jízdu na koni nebo nějaký ryze adrenalinový zážitek,“ doplnila Štochlová.

Letní dovolená v Česku začíná u nás
Mediální agentura
Značka
Klient
Mediamix