V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Rohlik.cz ukazuje svou představu o čerstvém jídle

B&T, kreativní jednotka McCannu, kampaní definuje komunikaci Rohlíku na příští léta.

  • 28. 03. 2019 00:00

Kreativní agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Creative director
Art director
Copywriter
Account director
Account manager
Režisér

Dokonale čistá zelenina, zvesela pózující řezník, farmář jako ze škatulky - nic z toho online supermarket Rohlik.cz neukazuje. Nové kampani zaměřené na čerstvé jídlo vládne naturalismus a jednoduchost pod kreativní taktovkou agentury B&T. Rozvozová služba komunikuje tři druhy čerstvého zboží, které dováží svým zákazníkům přímo od lokálních dodavatelů, tedy zeleninu, pečivo a maso. Chce zůdraznit, že oproti tradičním supermarketům vynechává zbytečně dlouhé skladování v meziskladech a prodejních regálech i transport do obchodů.

„O čerstvosti mluví všichni do jednoho. A dělají to úplně stejně. Všechno čisté, vyumělkované, samý photoshop... Mění se jen logo. To jsme nechtěli. My vozíme zboží přímo z pole, přímo z pekáren, přímo z nejlepších řeznictví. Za poslední měsíce se nám podařilo výrazně posunout úroveň čerstvosti a kvality u našich potravin a navázat spolupráce s nejlepšími lokálními dodavateli. A takhle čerstvé zboží vypadá prostě jinak, než co vidíme v reklamách a regálech klasických supermarketů,“ prohlašuje brand manažerka Rohlíku Kristýna Audiová.

Kampaň zahrnuje celkem tři spoty a sérii printů a digitálních formátů. Zároveň definuje nový, osobitý způsob komunikace celé značky do příštích let. „Naturalismus a ‚no bullshit‘ přístup je v posledních letech obrovský trend nejen v reklamě, ale obecně v mentálním nastavení lidí. To není náš výmysl, ale informace založená na skutečných datech a strategickém průzkumu trhu,“ doplňuje kreativní ředitel a zakladatel B&T Jan Jelínek. Doplnil, že poznatky o trendech agentura čerpá z amerického systému předpovědí WSGN.

Celý proces - od první prezentace konceptu až po spuštění kampaně - trval jen tři týdny. „Pro potřeby projektu jsme přešli na plně agilní kreativní proces, do kterého jsme zahrnuli i klienta a produkci. Díky tomu jsme nejen dodrželi timing, ale také udrželi kvalitu výstupů,“ je přesvědčen Jeremie Bertolino, provozní ředitel B&T.

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)

Rohlik.cz: Opravdu čerstvé (B&T)