Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Rossmann tematizuje péči a přináší víc emocí. Spot s dvěma sestrami je od DDB

Nová komunikační strategie od agentury DDB rozvíjí dosavadní koncept řetězce drogerií.

  • 02. 09. 2020 20:50

Řetězec drogerií Rossmann přichází s novou komunikační strategií, vzniklou ve spolupráci s agenturou DDB. Kampaň rozvíjí stávající koncept značky A život je krásnější, který představuje hledání krásy v každodenních okamžicích a obohacuje ho o tematiku péče o sebe a své blízké. „Rossmann poskytuje svým zákazníkům produkty, díky nimž mohou s láskou pečovat o sebe i své blízké, a přesně to chceme v kampani zdůraznit,“ přibližuje myšlenku vedoucí marketingového oddělení Rossmannu Marcela Syrovátková.

S novým konceptem tak nyní drogerie představuje místo, kde zákazníci naleznou vše potřebné pro zmíněnou péči. Kromě tematiky péče vnáší kampaň do celkové komunikace firmy víc emocí. Veřejnosti novou kampaň představí reklamní spot zachycující příběh dvou sester, které k sobě i přes mnohé neshody naleznou cestu. Spot bude od 2. září k vidění na kanálech televizí Nova a Prima, na webech a také na sociálních sítích.

„Vždy se snažíme, aby naše reklamy byly o opravdových lidských emocích. Sesterskou lásku zde ukazujeme takovou, jaká je, a proto se mi naše poslední práce pro Rossmann tak líbí. Bez zbytečného patosu ukazuje, že péče a láska je to, co je pro každý domov nejdůležitější,“ říká o televizním spotu a novém konceptu Radouane Hadj Moussa, chief creative officer DDB.

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Rossmann: Pečovat s láskou (DDB Prague)

Pečujeme s láskou
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
02. 09. 2020
Mediamix
Chief creative officer
Business director
Junior project manager
Junior copywriter
Head producer