Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Rozvozová služba Dáme jídlo v podzimní kampani doručuje „porci života navíc“

Spot od Konektoru v sobě ukrývá 20 malých příběhů, vidět bude minimálně do konce roku.

  • 24. 09. 2020 22:15

Internetová služba poskytující rozvoz jídla a potravin Dáme jídlo navazuje na svou současnou komunikační linku Dělejte to, co právě teď chcete a rozehrává další myšlenku, která si klade za cíl šetřit čas svých zákazníků.

„Každý z nás někdy cítí nedostatek času. Říká se, že čas si nelze koupit. Ale prostřednictvím Dáme jídlo lidé čas získávají. To nám i zákazníci nejčastěji odpovídají ve výzkumech. A má-li člověk více času, je šťastnější. Lidé tedy chtějí čas na vše, na co mají chuť – na rodinu, přátele, práci, rande, zábavu, cokoliv je jim blízké. Případně někdy se jim prostě jen nechce vařit, chtějí odpočívat a chtějí, aby se o jídlo či nákup postaral někdo za ně,“ popisuje myšlenku kampaně marketingový ředitel Dáme jídlo Břetislav Stromko. „Získají tak ‚porci života navíc‘.“

Nový reklamní spot vypráví nejrůznější příběhy ve formátu, který není pro televizi běžný. Díky tomu zobrazuje víc situací napříč všemi cílovými skupinami. Dohromady vzniklo 20 krátkých příběhů, které představují svět Dáme jídlo a jeho zákazníků. Kreativní myšlenku kampaně propíše Dáme jídlo do všech svých komunikačních kanálů, včetně těch méně tradičních jako blog a podcasty. Na televizních obrazovkách bude vidět minimálně do konce tohoto roku. Kampaň vznikla spoluprací marketingového týmu Dáme jídlo a kreativní agentury Konektor.

Porce života navíc
Kreativní agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
16. 09. 2020
Creative director
Account director