Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Ručně šité rukavice Engelmüller vyprávějí příběh českého vozu na Le Mans

Výtěžek z kampaně od Scholz & Friends má pomoci automobilu Aero Minor znovu závodit.

  • 05. 03. 2020 14:05

Drive to Win
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
02. 03. 2020 - 30. 04. 2020
Mediamix
Režie, copywriter
Creative director
Account director
Agency producer
Costume designer
Costume designer
Sound master
Line producer

Letošní rok uplyne 71 let od vítězství vozu české výroby Aero Minor na legendárním závodě v Le Mans. Na podporu tohoto výročí a současně i návratu vozu Aero Minor na slavný závod byla vytvořena limitovaná kolekce ručně šitých rukavic tradičního českého výrobce Engelmüller.

„Z každého prodaného páru jde část výtěžku jako příspěvek spolku Le Mans Redux, který se s automobilem Aero Minor Sport chce pokusit zopakovat jeho historický úspěch i v roce 2020,“ říká Tomáš Kopečný, kreativní ředitel agentury Scholz & Friends, která kampaň připravila.

Film režíroval Prokop Motl v produkci Creative Embassy. Kampaň běží na webech a na sociálních sítích.