Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Růžová čokoláda KitKat Ruby v kampani od Symbia převrací svět naruby

Značka čokoládové tyčinky od Nestlé pokračuje v cílení na mladé do 25 let přes Instagram.

  • 06. 06. 2019 22:30

Dej si pauzu na Ruby
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix

Po loňském Mistrovství světa v pauzování, které vyneslo rekordní nárůst prodejů a zlatou Effie, přichází značka KitKat s kampaní, jež doprovází uvedení nového produktu KitKat Ruby ze speciálních růžových kakaových bobů. Komunikace běží na Instagramu, YouTube a v kinech Cinestar a má za cíl aktivizovat zejména mladé lidi do 25 let. I proto se tváří kampaně stal youtuber a komik Vladimír Kadlec vystupující pod přezdívkou @vladavideos, jehož fanouškovská základna na Instagramu přesahuje půl milionu lidí. Realizace se opět odehrává pod taktovkou agentury Symbio.

Růžová čokoláda je největší inovace v cukrovinkovém průmyslu od vynálezu bílé čokolády před víc než 80 lety. “KitKat byla první značka, která v roce 2018 představila čokoládu Ruby. Průlomový produkt podtrhuje odhodlání Nestlé rozvíjet své přední mezinárodní cukrovinky po celém světě,“ vysvětluje Adenike Gbadeboriová, brand manažerka KitKat. „Unikátní čokoládovou tyčinku, která má zcela přírodní chuť i barvu, chceme nabídnout i našim spotřebitelům v Česku a na Slovensku,“ dodává.       

Inovativní přístup se odráží i v samotné komunikaci. „Vycházíme z názvu Ruby a využíváme jazykové hříčky, abychom ukázali, jak novinka převrací naruby nejen léta neměnné zákony ve výrobě sladkostí, ale i principy pauzy, s níž se KitKat dlouhodobě spojuje,” nastiňuje hlavní insight Klára Slavíková, head of social Symbia. „Sílu a relevanci Instagramu pro naši cílovou skupinu jsme si předem otestovali v rámci průběžné komunikace, kterou zkoušíme letos poprvé a pomáhá nám zvyšovat povědomí o značce i mimo období kampaní. Dosavadní výsledky nás utvrdily, že udělat z instagramového profilu hlavní komunikační nástroj značky byl dobrý krok,” doplňuje.

Influencer Kadlec do děje krátkých reklamních spotů zapojil i svého psa Vodopáda. „Vláďa vystihuje archetyp značky KitKat neuvěřitelně přesně. Je to vtipálek a rád baví ostatní, což se promítlo do finální podoby jednotlivých kreativ. Rádi bychom s ním spolupracovali dlouhodobě, a proto letos za KitKat zřejmě ještě neřekl poslední slovo,” nastiňuje Gbadeboriová. Symbio spolupracuje se značkou KitKat třetím rokem.