S Albertem bude z každé grilovačky hit, láká mistry ohně kampaň od VCCP

V nové kampani maloobchodního řetězce se o mase zpívá na melodie známých skladeb.

  • 22. 05. 2021 00:00

Albert: Hity na gril (VCCP)

Albert: Hity na gril (VCCP)

Maloobchodní řetězec Albert přišel s novou kampaní na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i lokální skladby a slibují zákazníkům, že s letošní nabídkou bude každá grilovačka hitem.

„Grilování je v Česku obrovským tématem, s Albertem se tak snažíme o to, aby si lidé užívali nejen jeho atmosféru, ale i kvalitu samotných ingrediencí. Teprve pak je grilování ten správný rock’n’roll.“ přibližuje pozadí kampaně planning director VCCP Henri de la Barre.

Každý ze čtyř spotů je věnovaný jedné kategorii, jako je maso nejvyšší kvality, široká nabídka burgerů, ryby z certifikovaných zdrojů a produkty pro ty, kteří se masa už přejedli. V kampani zazní přetextovaná adaptace světových hitů House of the Rising Sun, I love Rock’n’roll, Lemon Tree a české skladby Michala Hrůzy Napořád. Spoty produkovalo studio Iscream v režii Veroniky Jelšíkové a doplní je integrovaná kampaň napříč kanály.

Hity na gril
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
21. 04. 2021