Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Salming s Geometry uvádějí Spotiwear, playlisty ve Spotify pro běžce

Švédská sportovní značka využila hudební streamingovou službu k prodeji oblečení.

  • 25. 04. 2019 00:00

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Salming: Spotiwear (Geometry Global)

Spotiwear
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
28. 03. 2019 - 30. 04. 2019
Mediamix

Více než 60 % běžců v Česku během tréninku poslouchá hudbu. Ta je motivuje, díky ní ze sebe dokáží vydat i poslední zbytky sil. Švédská sportovní značka Salming, která se v posledních letech významně zaměřuje právě na běžecký sektor, se rozhodla tyto dvě věci propojit. A tak ve spolupráci s agenturou Geometry Global vznikl projekt Spotiwear, kolekce běžeckých playlistů pro Spotify, jednu z nejznámějších světových aplikací pro přehrávání hudby. Celou kolekci playlistů je možné zobrazit na Spotify po zadání klíčových slov Salming CZ.

Celkem 24 playlistů je rozděleno podle BPM, od 95 do 190, aby si každý běžec mohl vybrat správný pro svůj styl a tempo. Číslo BPM neboli beats per minute udává počet úderů za minutu, tedy tempo dané hudební skladby. Tento druh tempa je téměř totožný s tím, které se používá ve sportu, a tak dokáže běžce pořádně vyhecovat, stejně tak ho ale uklidnit do ideálního tempa pro jeho tepovou frekvenci a pomoci mu například s hubnutím, nebo vylepšením času běhu. Playlisty jsou sestaveny jak pro kratší distance – tři, pět nebo 10 kilometrů -, tak pro půlmaratonce nebo maratonce.

Díky každému z 24 playlistů je možné získat 20% slevu na vybraný produkt z nové běžecké jarní kolekce Salming 2019. Každý playlist odkazuje prostřednictvím QR kódu na konkrétní produkt z aktuální kolekce, který lze zakoupit v e-shopu.