V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Novinku Galaxy A7 ukazuje interaktivní pedestal

Lokální propagaci nového mobilního telefonu zajistila pro Samsung agentura Cheil Czech.

  • 21. 03. 2019 00:00

Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 07. 2018 - 30. 04. 2019
Mediamix
Kreativní ředitelka
Account specialist

Novou řadu telefonů Samsung Galaxy A provázejí v tuzemské maloobchodní distribuci lokální marketingová řešení. Úkolem agentury Cheil Czech, jež se podílí na propagaci produktu v Česku, bylo vytvořit kreativní a interaktivní instalaci, která představí produkt a také osloví i co nejširší publikum.

„Při práci na návrhu pro představení nového telefonu Galaxy A7 jsme se zaměřili na vyzdvihnutí funkce širokoúhlé kamery, která představuje hlavní odlišnost od ostatních telefonů. Vytvořili jsme interaktivní pedestal, kde byla zobrazena klasická fotografie, ke které byl přidán vytahovací efekt. Ten fungoval jako moment překvapení,“ popisuje Nicole Lypinska, jejíž agenturní tým na kampani pracoval.

Fotografie vytáhnutím pokračovala dalším obsahem, který upozornil na možnosti využití širokoúhlého fotoaparátu daného produktu. Pedestal je navržen tak, aby mohl být použit samostatně pro jeden nebo pro dva různé modely telefonů naráz, v praxi konkrétně Galaxy A7 a Galaxy A9.