Sapeli přenáší rozpočet z televize do onlinu a chce být značkou první volby

Hlavní spot i mikrospoty vytvořila agentura Taste. Před kampaní udělala audit značky.

  • 05. 08. 2020 14:25

Cílem nové brandové kampaně výrobce dveří a zárubní je vštěpení klíčové asociace „Sapeli = dělá dveře“, aby ve chvíli, kdy začne uživatel uvažovat o rekonstrukci či stavbě, bylo Sapeli značkou první volby. Sekundárním cílem je ukotvení asociací spojených se značkou jako široký výběr dekorů nebo výroba na míru. U produktů, jako jsou interiérové dveře, totiž dochází k nákupnímu rozhodnutí častokrát jen jednou za život.

„Do kampaně jdeme s hlavním spotem a několika mikrospoty v několika verzích. To nám umožní testovat výkon jednotlivých kreativ a scén. Kampaň se promítne do prodejen, textových, bannerových a hlavně do videoreklam,“ popisuje projektový manažer Taste Michael Koch. Před kampaní proběhl audit značky – výzkum, kde se testovaly různé asociace a sdělení.

„Náš zákazník se pohybuje primárně online,“ zdůrazňuje Martin Havran, vedoucí marketingu Sapeli. „Se Sapeli jsme se rozhodli přenést rozpočet, který dřív investovali do televizních kampaní, do onlinu, kde si můžeme dovolit větší frekvenci zobrazení i množství komunikačních kanálů,“ doplňuje head of strategy Taste Anna Mejsnarová.

Dveře pro spokojený domov
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 07. 2020 - 31. 01. 2021
Mediamix
Kreativní ředitel
Kreativní konzultant
Account director