Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Sázkovka Tipsport spouští největší kampaň ve své historii, s Ledeckou a dalšími

Kampaň odstartuje 14. srpna, je největší počtem zapojených sportovců i využitých formátů.

  • 08. 08. 2020 12:15

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Ester Ledecká na lyžařském simulátoru v kampani Tipsportu

Kateřina Elhotová v kampani Tipsportu

Kateřina Elhotová v kampani Tipsportu

Kateřina Elhotová v kampani Tipsportu

Kateřina Elhotová v kampani Tipsportu

Machmud Muradov v kampani Tipsportu

Machmud Muradov v kampani Tipsportu

Největší česká sázková společnost Tipsport spouští novou dlouhodobou kampaň. Zdůrazňuje v ní komunitní prvky svých produktů. Znovu k tomu využívá tváře Tipsportu, špičkové české sportovce, s nimiž dlouhodobě spolupracuje. Ve spotech tak vystupují fotbalista Bořek Dočkal ze Sparty, jejímž je Tipsport generálním partnerem, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, beach volejbalistky Bára Hermannová a Markéta Nausch Sluková. Ti všichni se objevili už v předchozích kampaních české sázkové jedničky. Nově k nim přibyli zápasník MMA Machmud Muradov, kapitánka české basketbalové reprezentace Kateřina Elhotová a zástupci hokejové reprezentace Dominik Kubalík a Tomáš Zohorna. Na slovenském trhu poběží i spoty s tamními hokejovými reprezentanty Martinem Fehérvárym a Martinem Bakošem. Tipsport je dlouhodobým partnerem hokejové reprezentace i národního týmu basketbalistek.

Kampaň odstartuje v pátek 14. srpna. Do televize a online prostředí tento měsíc Tipsport nasadí první z tří desítek verzí různých tematických spotů. Kampaň rozvíjí téma největší komunity sázkařů, ve spotech natočených s českými a slovenskými sportovci se zobrazují interaktivní a sociální prvky, které Tipsport klientům nabízí: analýzy, sdílení tiketu a vzájemné inspirace, statistiky k zápasu, výše náběrů vsazených částek nebo třeba chat.

Na kreativě, kterou si řídila inhouse, sázkovka spolupracovala s freelancery, produkci svěřila společnosti Woobetz, režíroval Jakub Švejkar. Supervizi tvorby spotů za Tipsport měl Rudolf Rokoš, content & social media manager, který předtím pracoval v kreativní agentuře Outbreak, v minulosti měl vlastní agenturu Spoko a též 10 let dělal v internetové televizi Stream.cz. Všechny spoty se točily během čtyř dnů v ateliérech v pražských Letňanech. Nasazovány budou jako sponzorské vzkazy i klasické reklamy v délkách od 10 do 30 vteřin postupně podle sezóny.

Tipsport 2020
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
14. 08. 2020
Mediamix
Supervize tvorby spotů za Tipsport