Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Sberbank přichází s konceptem hrdosti, vytvořila ho agentura Proboston

Proboston Creative chce novým konceptem zlomit ostych k hrdosti, byť jen na maličkosti.

  • 08. 09. 2020 10:00

Agentura Proboston Creative dostala pro kreativní kampaň zadání představit Sberbank jako banku s osobním přístupem, která rozumí finančním potřebám svých zákazníků a svými produkty na ně dokáže reagovat. Koncept Hrdost pak zákazníkům ukazuje, jak jim bankovní produkty mohou pomoci k pocitu hrdosti, i když to jsou třeba jen maličkosti. „Lidé se často stydí být na sebe hrdí, protože si tento pocit zaměňují s namyšleností. To bychom v nich chtěli zlomit,“ uvádí agentura. Její dlouhodobý koncept se prolíná všemi materiály napříč médii.

Sberbank: Hrdost (Proboston Creative)

Sberbank: Hrdost (Proboston Creative)

Hrdost
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
23. 08. 2020 - 27. 09. 2020
Kreativní ředitel
Account director
Art director