Sexshop Růžový slon má ve vánoční kampani růžového slona, mluví ho Stránský

Televizní reklamou, v níž se i otírá o Alzu, chce erotický e-shop oslovit širší cílovou skupinu.

  • 08. 12. 2020 12:25

Tuzemský prodejce erotických pomůcek Růžový slon vsadil ve své letošní vánoční kampani na postavičku svého maskota Růžového slona, který po rebrandingu zmizel z loga a dostal moderní, trojrozměrný kabátek. Koncept kampaně Růžové Vánoce připravil interní marketingový tým firmy společně s agenturami Brand Family a Motion House. Televizní spoty a sponzoring na kanálech Nova a Markíza doplní regionální outdoor, online formáty a PR.

Hlavním hrdinou televizních klipů i doplňkové online reklamy je maskot Růžový slon, který byl do roku 2019 ve své kreslené podobě součástí loga e-shopu. Nově sloník, kterému propůjčil hlas český herec Martin Stránský, dostal moderní 3D podobu a ve spotech si užívá letní dovolenou a slunce na lehátku s tabletem, v zimě zase v dílně pečlivě a soustředěně balí vánoční dárky.

„Prostřednictví televizní kampaně chceme nejen zvýšit povědomí o naší značce, ale zejména oslovit cílové skupiny, na které online reklama nedosáhne – typicky starší generaci. Ačkoliv jsou našimi nejčastějšími zákazníky mladší ročníky od 20 do 35 let, klientela třeba i nad 70 let není výjimkou,“ přibližuje majitel společnosti Adam Durčák. Značku přitom diváci mohou znát, a to díky pořadu Pozitivní vibrace, který běží na stanici Óčko a přináší lechtivé rady a tipy od „sexpertky“ Veroniky.

Růžové Vánoce
Kreativní agentury
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 11. 2020 - 20. 12. 2020
Creative director
Art director, ilustrace, sound design
Režie, copywriter
Account director
Ilustrace