Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Seznam.cz nasadil přehrávač svých rádií Expres FM a Classic Praha na homepage

Nově uvedenou formu šíření pražských rádií propagují tváře sesterské Televize Seznam.

  • 05. 08. 2019 12:30

Jaromír Bosák v marketingové kampani Seznamu

Jaromír Bosák v marketingové kampani Seznamu

Janek Rubeš v marketingové kampani Seznamu

Janek Rubeš v marketingové kampani Seznamu

Jindřich Šídlo v marketingové kampani Seznamu

Jindřich Šídlo v marketingové kampani Seznamu

On-air
Značka
Klient
Nasazení
29. 07. 2019 - 30. 09. 2019
Art director
Copywriter
Brand manager
Copywriter

Česká internetová jednička Seznam.cz představuje brandovou kampaň pro rádia Expres FM a Classic Praha, která od letoška celá vlastní. Zájemci je mohou nově poslouchat přímo z domovské stránky Seznamu. Cílem kampaně je posílit povědomí o značce Expres FM a propagovat nový přehrávač rádií na Seznam.cz. Program Expres FM v měsíci srpnu doplnily mluvené vstupy tváří Televize Seznam.cz, konkrétně Jindřicha Šídla, Janka Rubeše a Jaromíra Bosáka. Komunikace tak propojuje tváře Televize Seznam a Expres FM a pracuje se symbolem živého vstupu v rádiu, který doplňuje i vizuál. Classic Praha vedle toho pracuje s claimem Poslouchej klidně. Vizuály s tvářemi Televize Seznam se objeví na outdoorových nosičích v Praze a jejím okolí, v tištěných titulech a formou online bannerů na službách Seznamu i na sociálních sítích do konce září. 

„V kampani pracujeme s našimi moderátory, konkrétně Jankem Rubešem, Jindrou Šídlem a Mírou Bosákem, kteří budou mít v rádiu krátké vstupy nad aktuálními tématy, politikou či sportem,“ popisuje Jiří Herian, marketingový ředitel Seznam.cz. „Nyní si mohou lidi naše rádia poslechnout po celém Česku. Symbol spuštění Expres FM nebo Classic Praha najdou mezi sekcí reklamy a boxíkem Firmy.cz. Stejně jako všechny ostatní boxíky na homepage si ho budou moct přesunout, případně zcela odstranit.“ Celý kreativní a vizuální koncept kampaně vznikl přímo v marketingovém oddělení Seznam.cz.