Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Sklárna Rückl nechala známé lidi sestavit z nových skleniček jejich hesla

Rony Plesl, Martin Wichterle či Petr Šimůnek propagují kolekci ABC ze sklárny Rückl.

  • 12. 07. 2019 00:00

Rony Plesl v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Rony Plesl v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Petr Šimůnek v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Petr Šimůnek v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Martin Wichterle v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Martin Wichterle v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Lukáš Novák v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Lukáš Novák v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Kateřina Handlová v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Kateřina Handlová v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Jana Zielinski v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Jana Zielinski v kampani značky Rückl. Foto: Jan Zátorský

Krátce po představení nové kolekce ABC, řady skleniček s ručně brušenou abecedou, přichází sklářská značka Rückl s novou kampaní. „Za dva roky od relaunche značky jsme zaznamenali spoustu pozitivní zpětné vazby a získali sympatie lidí, kterých si nesmírně vážíme. Rozhodli jsme se proto tuto kampaň založit čistě na těch nejmilejších vztazích, které máme s designéry, umělci, herci, novináři, ale i sami mezi sebou. Vyzvali jsme řadu osobností z oblasti kultury, veřejného života i ze života sklárny, aby se stali tváří této kampaně. Jsou to lidé, kteří jsou nám blízcí a se kterými sdílíme společné hodnoty - opravdovost, respekt k tradici a řemeslu, smysl pro kvalitu, pro krásu i pro humor,“ vysvětluje marketingová ředitelka značky Rückl Eva Kozarová.

První trojice zveřejněných fotografií zachytila uměleckého ředitele Rücklu Ronyho Plesla, designéra Lukáše Nováka, s nímž sklárna právě zahajuje spolupráci, a jejího majitele Martina Wichterleho. Následovaly osobnosti ze světa designu (ředitelka Designbloku Jana Zielinski a designérky Eva Eisler a Kateřina Handlová), médií (šéfredaktor časopisu Forbes Petr Šimůnek) i veřejného života (herečka Aňa Geislerová a modelka Renata Langmanová). Další osobnosti mají přibývat, přibudou i portréty sklářských mistrů, díky nimž produkty v Rücklu vznikají.

Fotografie jsou koncipovány jako portréty se skleničkami z řady ABC od Ronyho Plesla. Jejich autorem je fotograf Jan Zátorský, který jako leitmotiv postavil každou z osobností před arch barevného papíru. Vytvořil tak provizorní fotoateliér, který za každou tváří kampaně cestoval na její oblíbené místo - domů, do ateliéru, do oblíbené kavárny nebo na procházku do parku.

Grafické stránky kampaně se ujal grafik František Kast. Pracoval s unikátním fontem, který vznikl podle návrhu Ronyho Plesla. Stejným písmem totiž brusiči z Rücklu zdobí samotné skleničky. Fontem jsou do fotografií „vybroušena“ hesla, která si jednotlivé osobnosti samy zvolily jako asociaci se značkou, designem nebo sklem obecně. Všechny tváře kampaně dostaly ve volbě svého motta volnou ruku. „Skleničky s vyřezávanou abecedou totiž slouží jako univerzální jazyk k vyjádření čehokoliv, co máte na srdci,“ uvádí firma.

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Skleničky Rückl z řady ABC od Ronyho Plesla. Foto: Anna Pleslová

Řekněte to s Rücklem
Značka
Klient
Nasazení
05. 06. 2019
Fotografie
Grafický design
Design produktů