Škoda Transportation spustila se skupinou PPF svou první značkovou kampaň

Cílem kampaně s klíčovým vizuálem od agentury Yinachi je posílit povědomí o značce.

  • 02. 04. 2021 00:00
Škoda Transportation: Investujeme do budoucnosti dopravy

Škoda Transportation: Investujeme do budoucnosti dopravy

Výrobce dopravních prostředků Škoda Transportation spustil svou první značkovou kampaň. Ta běží ve spojení s mateřskou skupinou PPF, ke které Škoda Transportation patří od dubna 2018. Kreativu kampaně vytvořila agentura Yinachi, podílí se na ní také mediální agentury AdHackers a Mediatrix a agentura Fuse na sociální sítě.

Vizuál kampaně znázorňuje tramvaj, která je jedním z klíčových produktů společnosti. Tramvaj je vytvořena z linek, které jsou běžně používány při znázorňování tras v hromadné dopravě. Kampaň probíhá od 1. dubna do 30. června na venkovních plochách ve velkých městech Česka, v tisku, digitálních médiích a na sociálních sítích. Navazuje na značkovou kampaň PPF se společností Cetin na konci roku 2020 (s claimem Jsme pevná páteř českého internetu).

„Přestože historie naší společnosti se píše už déle než 160 let a naše vlaky, tramvaje, trolejbusy, ale i další produkty, jezdí ve více než 50 zemích světa, znalost značky Škoda Transportation mezi českou veřejností je poměrně nízká,“ říká Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škody Transportation. „Cílem kampaně je posílit povědomí o značce, produktovém portfoliu a spojení brandu plzeňské škodovky s mateřskou skupinou PPF, která do jejího rozvoje dlouhodobě investuje. Chceme také sdílet hrdost na rostoucí obchodní úspěch našich dopravních řešení po celém světě. Ten potvrzuje, že česká strojírenská společnost může být velmi úspěšná v mezinárodním měřítku a prosadit se na technologicky vyspělém a náročném trhu.“

„Doprovodný claim k logu PPF Investujeme do budoucnosti dopravy je linka, která s oborově specifickými obměnami spojí naše značkové kampaně napříč skupinou. V této kampani je sdělením dlouhodobá vize a dynamika, kterou do Škody vkládáme, a vypovídá o strategickém přístupu, který PPF ve svých investicích také sleduje,“ dodává Ladislav Pflimpfl, ředitel značky skupiny PPF.

Jsme česká řešení pro svět
Kreativní agentura
Mediální agentury
Nasazení
01. 04. 2021 - 30. 06. 2021