Škodovácká platforma HoppyGo spustila rozsáhlou letní propagaci zápůjčky aut

Čtvrtletní kampaň od WMC Grey cílí hlavně na mladší, a to v Česku, Polsku a na Slovensku.

  • 17. 07. 2021 13:00

Online platforma pro půjčování aut HoppyGo kampaní pro letošní hlavní letní sezónu představuje klíčové výhody zápůjčky aut přes HoppyGo a chce dále rozšířit povědomí o peer-to-peer carsharingu na všech trzích, kde působí. Rozsáhlá digitální kampaň s přesahem do offline od agentury WMC Grey je určena především pro online a sociální sítě a běží od poloviny června do poloviny září, a to v Česku, na Slovensku a v Polsku. Cílovou skupinou jsou především mladší zákazníci, kteří jsou aktivnější ve využívání inovativních služeb, zejména prostřednictvím mobilní aplikace s výzvou na vyzkoušení HoppyGo.

Digitální kampaň stojí na online videospotu, který reaguje na rostoucí trend trávit letní dovolenou na čtyřech kolech a přizpůsobit si ji svým potřebám. Protagonistou je herec Kryštof Krhovjak, který v trojroli ztvárnil rodinku potýkající se s typickými problémy na cestách. „Snažili jsme se diváka zaujmout odlehčenou formou, jakou mohou znát z online komediálních seriálů. Věřím, že naše ‚Hoppy Family‘ spotřebitele bude bavit natolik, že se s ní nesetkáme naposledy,“ říká kreativní ředitel WMC Grey David Suda.

HoppyGo v kampani prezentuje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě, kdy uživatelé vše vyřeší prostřednictvím mobilní či webové aplikace. Nemusí si vůz kupovat, jezdit do servisu, a pokud jej sdílejí s ostatními, získají i pravidelný přivýdělek. Zároveň si díky velkému výběru aut mohou vždy vybrat vozidlo podle aktuální situace, ať už chtějí náhradní vůz, auto na víkend nebo na stěhování.

„Naším cílem je vtipnou formou zvýšit povědomí o hlavních výhodách peer-to-peer carsharingu HoppyGo, který poskytuje komfortní a jednoduchý přístup k flexibilní, dostupné a zároveň udržitelné mobilitě. Vzhledem k tomu, že našich služeb uživatelé využívají především za účelem cestování, ať už na dovolenou, víkendový nebo jednodenní výlet a podobně, rozhodli jsme se reagovat na aktuální trend cestování po vlastní ose a klíčové benefity demonstrovat ve videospotu,“ uvedla Radka Šubířová, čerstvá šéfka marketingu HoppyGo. Platforma patří mezi inovační projekty mobility Škoda Auto DigiLab automobilky Škoda.

Auta od lidí, pro lidi
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
14. 06. 2021 - 15. 09. 2021
Obor
Mediamix
Protagonista
Creative director
Art director
Strategie
Strategie
Account Manager
Account director