Škodovka ve spotu od Leo Burnett napojila servisního technika na detektor lži

Automobilka vůbec poprvé využívá k propagaci svých poprodejních služeb televizní spoty.

  • 27. 01. 2021 23:30

„S námi vždy přesně víte, za co a kolik zaplatíte,“ tak přesvědčuje značka Škoda v nové kampani majitele jejích vozů k využívání služeb autorizovaných servisů. Součástí kampaně je televizní spot a komunikace v online a sociálních médiích.

Ústředním motivem kampaně je poctivý přístup a transparentní komunikace autorizovaných servisů značky Škoda se zákazníky. Ten je ilustrován ve spotu příběhem technika, který za pomoci detektoru lži zákazníkům vysvětluje, jaké opravy a úkony byly provedeny na jejich voze.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která loni zvítězila ve výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci poprodejních služeb českého zastoupení automobilky Škoda. Na starosti má i provedení příspěvků na sociální média a vizuálů pro kampaň v online prostředí. Produkci spotu zajistilo studio Ad Wood a jeho režie se zhostil Daniel Růžička.

Kampaň běží od 18. ledna v televizi, online médiích, tisku a rádiu. V tištěných médiích a na webu kampaň podpoří i celoroční obsahová spolupráce s vydavatelstvím Czech News Center a portálem Garáž.cz. Televizní spoty, které poběží na všech komerčních kanálech, ČT2 a ČT Sport, využívá Škoda Auto Česká republika ke komunikaci svých poprodejních služeb vůbec poprvé v historii.

Škoda Auto: Nejpoctivější servis pro váš vůz (Leo Burnett)

Škoda Auto: Nejpoctivější servis pro váš vůz (Leo Burnett)

Nejpoctivější servis pro váš vůz
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
18. 01. 2021
Obor
Mediamix