Slevomat se v letošní vánoční kampani zaměřil na dlouhou platnost voucherů

Novými tvářemi Slevomatu jsou Jaromír Nosek a Beáta Kaňoková. Kampaň běží online.

  • 11. 11. 2020 13:55

Portál Slevomat spustil vánoční kampaň. Zatímco v minulosti prezentovala vybrané zážitky z nabídky firmy, letos se zaměřuje na rodinu, domácí atmosféru a těšení se. Společnost dlouhodobě pracuje se sloganem Nejlepší dárek je zážitek. Novými tvářemi Slevomatu se stali Jaromír Nosek a Beáta Kaňoková. Kreativy i produkce se opět ujal firemní interní tým.

„Věříme, že zážitek je to nejlepší, co můžete někomu dát. A letos to platí ještě víc. Všichni se totiž už teď těšíme na to, až budeme moct zase chodit ven s přáteli, až si zajdeme na večeři do restaurace nebo až pojedeme na dovolenou,” přiblížila brand manažerka firmy Pavlína Štochlová. „Ve spotu lidem říkáme, že i když si pobydeme ještě chvíli doma, už teď se můžeme na nové zážitky těšit. A pomocí metafor je ukazujeme. Pouštění vánočních lodiček z ořechů symbolizuje cestování, pečení perníčků zase ochutnávání nových jídel,” dodává Štochlová.

Letos Slevomat kampaň zaměřuje hlavně výkonnostně, kromě obrandovaného webu bude vidět primárně na portálu YouTube a na sociálních sítích. Video doplní vizuály s komunikací důvodů, proč nakoupit zážitky právě na Slevomatu – firma nabízí například stovky pobytů s extra dlouhými platnostmi, zákazníci se tedy nemusejí bát, že by jim platnost vypršela.

Nejlepší dárek je zážitek
Značka
Klient
Mediamix